Uppdatering av forumet 2.1

Jag planerar att genomföra en uppdatering av forumprogramvaran. Det innebär att det inte går att nå sidan under tiden.
Just nu är planerna att genomföra detta idag inom någon timme. Vi får se om det kanske ändras. :)
Ledsen om det ställer till det för någon. Det kan nog ta någon timme innan man kan nå sidan igen efter att uppdateringen startat, om inget går fel.

Till att börja med lär inte skillnaden vara så stor då jag planerar att inte slå på så mycket av den nya funktionaliteten till att börja med.
Lite små ändringar i utseendet och i editorn är nog det som kan märkas först.
En del små saker lär behöva fixas till efter uppdateringen, vissa saker kan behöva översättas.
 
Här verkar vara mycket på engelska.
26126
 
Här verkar vara mycket på engelska. Xxx reacted to your post osv. Jag försökte just ladda upp en skärmdump för att visa men då fick jag ”serverfel”
 
Uppdateringen tog lite längre tid pga av en del problem vid uppdateringen. Nu bör allt fungera igen men det finns en del saker som jag skall försöka snygga till under kvällen.
Säg gärna till om något inte verkar fungera som det skall.
 
Jag gjorde ett inlägg och fick ett felmeddelande om att det uppstått ett serverfel, men inlägget publicerades i alla fall.
 
Det hände även för mig när jag skrev mitt inlägg, förhoppningsvis har jag löst det nu.
 
PENSIONÄRSTEXT! 👵👍
Bara för det har jag rensat lite bland valen i editorn, jag hade planerat att göra det tidigare men inte hunnit. Finns fortfarande lite mer att välja på än tidigare. Vi får se om något mer kanske bör plockas bort.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 294
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
743
  • Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 324
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 137
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV
  • Att ångra en valp

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp