Uppdatering av forumet 2.1

Jag planerar att genomföra en uppdatering av forumprogramvaran. Det innebär att det inte går att nå sidan under tiden.
Just nu är planerna att genomföra detta idag inom någon timme. Vi får se om det kanske ändras. :)
Ledsen om det ställer till det för någon. Det kan nog ta någon timme innan man kan nå sidan igen efter att uppdateringen startat, om inget går fel.

Till att börja med lär inte skillnaden vara så stor då jag planerar att inte slå på så mycket av den nya funktionaliteten till att börja med.
Lite små ändringar i utseendet och i editorn är nog det som kan märkas först.
En del små saker lär behöva fixas till efter uppdateringen, vissa saker kan behöva översättas.
 
Okej, sorry för att jag missförstod då.

Det är ju en bugg på så vis att den inte är klickbar, ser lite konstig ut och har fel namn. Dvs den behövde fixas. För mig gör den nada nytta i och med att man inte ens kunde se vilken tråd det rörde sig om.
Ok. Det enda man kunde göra var väl att dela upp notiserna för att få veta?
 
Jag tror jag skrivit det redan, om jag har missat så bör sökfunktionen fungerat som den skall ett bra tag nu. Dessutom med en del förbättringar. Är det något som inte fungerar @MidnightSoul ?
 
Kanske en till sak som behöver fixas, @Gunnar - jag syns som online fast jag stängt av onlinestatus i sekretessinställningarna. Eller har den här uppdateringen gjort så att man själv ser sig som online även om inte andra gör det?
 
Kanske en till sak som behöver fixas, @Gunnar - jag syns som online fast jag stängt av onlinestatus i sekretessinställningarna. Eller har den här uppdateringen gjort så att man själv ser sig som online även om inte andra gör det?
Jag tror man ser sig själv som online ändå, och så har det varit innan också som jag förstått det (dock är online-ikonen tydligare nu).
 
Är det meningen att det ska vara så att notiserna inte poppar upp om man är kvar i tråden notiserna kommer i?
Klickar jag på notismärket kommer det upp men det blir ingen röd flagga.
 
Upplever att det är ngt skumt med notiserna, eller är det bara jag? Ser inga notiser om jag inte aktivt klickar på notiser och då kan jag ha flera nya, men de aviseras liksom inte? Ngt som har samma?
 
Upplever att det är ngt skumt med notiserna, eller är det bara jag? Ser inga notiser om jag inte aktivt klickar på notiser och då kan jag ha flera nya, men de aviseras liksom inte? Ngt som har samma?
Har det inte varit så nu länge? Att man måste uppdatera manuellt. Jag har ett vagt minne av att @Gunnar har förklarat nåt efter den förra stora uppdateringen.
 
@Gunnar Det är nåt fel som är trasigt. Det tar flera minuter innan skrivet inlägg visas och utloggningen verkar inte fungera. Allmän hicka.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 295
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
743
  • Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 324
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 137
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp