Uppdatering av forumprogramvaran

Kommer genomföra en uppdatering av forumprogramvaran snart, det handlar framförallt om buggrättningar.
Förhoppningsvis fungerar allt bra.
Sidan kommer bli oåtkomlig en stund, förhoppningsvis inte alltför länge.
 
Nu är uppdateringen genomförd.

Skriv här eller hör av er om ni upptäcker att något inte är översatt eller något verkar konstigt.
Jag har denna gång inte haft tid att testa lika mycket som jag brukar innan jag uppdaterar till en ny version så hjälp mig gärna hitta problem så hoppas jag de går att lösa så fort som möjligt.
 
Jag har provat på min dator och på min Android-mobil och det fungerade på båda.
Det borde fungera på iphone också, numera?
Möjligen kan man behöva ta bort eventuell tidigare "app".

Är det fler som har problem eller lösning/mer info?
 
När jag försöker gå in som vanligt i Chrome webbläsare så vill den inte släppa in mig pga anslutningen inte är privat. Går jag omväg via facebook, klickar på senaste nyheten och öppnar så går det bra. Kan vara relaterat till uppdateringen
 
När jag försöker gå in som vanligt i Chrome webbläsare så vill den inte släppa in mig pga anslutningen inte är privat. Går jag omväg via facebook, klickar på senaste nyheten och öppnar så går det bra. Kan vara relaterat till uppdateringen
Det verkar inte troligt, konstigt, jag ser inga problem för mig här.

Är det någon annan som ser liknande problem?

Är det något gammalt bokmärke, exakt vilken adress försöker du gå i på?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 377
Senast: Gunnar
·
Bukefalosnyheter Ett tiotal tilläggsprogram för forumet har precis uppdaterats. Det handlar framförallt om buggrättningar, men det kanske har tillkommit...
Svar
18
· Visningar
1 570
Senast: Nahar
·
Bukefalosnyheter Det handlar om ett tiotal tilläggsprogram som buggrättats och möjligen fått någon ny funktion. Skriv gärna nedan om ni hittar något...
Svar
13
· Visningar
1 290
Senast: Shaggy
·
Bukefalosnyheter Jag kommer snart genomföra en mindre forumuppgradering. Det handlar om en del buggrättningar och skall förhoppningsvis inte ta så lång...
Svar
3
· Visningar
1 241
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp