Bukefalos 28 år!

Uppdatering - Doris eksem och homeopatmedicinen

mian1

Trådstartare
Om det finns nån som är intresserad så har vi fått ny medicin sedan en dryg månad tillbaka. Så här har det gått:

Doris ansikte i november

Doris ansikte nu

Vi ska dessutom få hjälp att träna bort de kli-problem som inte är fysiska och att stärka vovvens självförtroende!
Jag är så glad och vi har haft sån tur att få en massa hjälp med Doris och att vår homeopat lägger ner så mycket tid och engagemang på just våran lilla vovve! :love:
 
Vad roligt att det blir bättre. Fick rådet av någon här i forumet att uppsöka homopat när jag skrev om allergiska Jack Russell i somras. Gjorde det och nu efter sin andra kur har vi inte behövt äta kortison på ungefär en månad (jmf med varannan dag innan).

Skönt när något funkar! Hoppas att Doris kan få bli helt klifri! :)
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 620
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
11 576
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Vet inte om ni minns min lilla gula som var på rymmen då vi nyss fått hem honom? Här kommer iaf en liten uppdatering om hur det gått...
Svar
11
· Visningar
1 363
Senast: Emor
·
Gravid - 1år Nu har jag precis uppdaterat bloggen och efter ett lååångt inlägg kom jag på att jag vill veta hur ni andra har haft det den här första...
Svar
15
· Visningar
1 149
Senast: esprit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp