Uppdatering katten med magproblem

Alexandra_W

Trådstartare
Skrev ju om ungkatten med konstant diarré och som fick blod i avföringen.

Jag satte över henne på Hills Sensitive Stomach (även gammelkatten äter nu det då han raskt övergav sitt gamla foder till förmån för det) och hon är NÄSTAN normal i magen. Helt normal tror jag aldrig hon blir, eftersom hon drygar ut Hills med smågåglar och möss ;)
 
Tha, Hills medicinska foder har ju gett Lillvovvan flera 'extra år' så jag är en vän av Hills. Iofs fungerade Royal Canins Senibile eller vad den heter med (köpte provpåse av det först) men det och Hills kostade lika och eftersom jag har goda erfarenheter av Hills så..
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 153
Senast: Sassy
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 344
Hundhälsa Hej! Jag ska försöka göra en lång historia kort... min hund på 1.5 år blev sjuk i akut pankreatit i början av april. Han blev inlagd...
Svar
2
· Visningar
2 362
Senast: niardasp
·
Katthälsa Hej! Till en början vill jag säg att veterinär naturligtvis är inkopplad och varit hela tiden :) Men just nu verkar de inte kunna göra...
Svar
18
· Visningar
1 937
Senast: hoppsann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp