Uppdatering om hittekaninen

T

Trazzelsudd

Först vill jag tacka alla er som gav mig råd när jag hittade lilla Ninja :). Vi har bestämt oss för att försöka omplacera henne, hon är en supertrevlig kanin men jag hade inte tänkt att införskaffa fler smådjur.

Vill ni se hur Ninja ser ut nu, 3½ vecka efter upphittandet, kika in på http://hem.passagen.se/trazzelsudds/nin.htm . Vad tycker ni? Ninja är världens busfrö och älskar att skrämma slag på mattes gerbiler genom att hoppa upp deras burar. Hon hänger gärna efter mig om jag pysslar i köket när hon är ute :).
 
Jag tycker att hon ser mycket gladare och piggare ut nu! Verkligen en jättefin kanin!!!

Hoppas att ni hittar ett bra hem åt henne!

M.
 
OJ! :eek: Vilken skillnad..
hon ser ju jättefin ut nu...

hoppas att ni lyckas hitta ett bra hem till henne nu...
den lilla har varit med om allt för mycket redan i sitt liv..
 
hon ser väldigt fin ut, särskilt skillnad i pälsen!! :bump:
hon är definitivt ingen dvärgkanin eller ens i närheten av detta när det gäller raspresentation - det här ser ut som en riktig 'bondkanin' - så man kan ju undra vart hon kommer ifrån? :confused:
i djuraffärerna går det ju bara att få tag på dvärgvädurar och hermeliner, även om de inte är rasrena så kan man se dvärgrasdrag hos i princip alla.

lycka till med omplacerandet!

ps. tajger, nutmeghonan, är supertyken när oggiv, hermelinhanen, är ute och springer i köket. det ska fram och nosas och gärna bitas lite i svansen - oggiv stackarn är helt förskräckt :D
 

Liknande trådar

Övr. Djur Jag har den senaste tiden börjat fundera lite smått på att köpa två råttor. Jag hade ju tänkt köpa kaniner innan men eftersom det blev...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 951
Senast: gul_zebra
·
E
Övr. Djur problem med \"djävulsgerbil\" (LÅNGT) *ledsen* igår var jag tvungen att flytta tyson till en egen bur eftersom hon är så j*vla dum mot...
2
Svar
34
· Visningar
3 764
Senast: **BORTTAGEN**
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Mat till kräsen liten valp
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp