Uppdatering som gick snett

Jag lade ut lite info om problemen på sidan på Facebook under avbrottet, så lite nytta kan man kanske ha av facebook, sedan var det kanske inte så många som såg det :)
 
Vill dessutom meddela att uppdateringen uppenbart gjorde sönder Google.

Jag försökte googla massa saker, men får ju bara fram träffar härifrån så det blev ju pannkaka O_o

Djupt traumatiskt att inte kunna få svar på alla saker som jag tänkte på. :angel:
Exakt det hände mej också!
Massor som verkade vara svar på min undring men allt intressant låg ju under Bukefalos 😜
 
Fast det är ju stendött. Man får se några fyra dagar gamla statusar och en massa annonser :crazy:
Ja, det där blir jag inte klok på alltså!
*pling* en notis från Segbook.
Men VA, en notis om att en vän svarade på mitt inlägg för nästan två veckor sedan?!
Eller som när jag numera ska skriva till någon i chatten där (på datorn) och ska klicka upp rutan. En blank, vit fyrkant kommer upp, omöjligt att skriva. Det plingar i mobilen för att någon skriver till mig, men på datorn är det omöjligt att se något. Eller när jag har mobilen på ljudlös och någon skriver och surar över att jag inte svarar (eftersom datorn inte ens visar att någon skrivit och jag inte kikat på mobilen).

Inte konstigt man föredrar buke! Men resten av familjen finns på FB.... ;) Tack och lov!
 
Ja, det där blir jag inte klok på alltså!
*pling* en notis från Segbook.
Men VA, en notis om att en vän svarade på mitt inlägg för nästan två veckor sedan?!
Eller som när jag numera ska skriva till någon i chatten där (på datorn) och ska klicka upp rutan. En blank, vit fyrkant kommer upp, omöjligt att skriva. Det plingar i mobilen för att någon skriver till mig, men på datorn är det omöjligt att se något. Eller när jag har mobilen på ljudlös och någon skriver och surar över att jag inte svarar (eftersom datorn inte ens visar att någon skrivit och jag inte kikat på mobilen).

Inte konstigt man föredrar buke! Men resten av familjen finns på FB.... ;) Tack och lov!
Och alla dessa annonser om det ena och det andra. En sak är i alla fall säker FB har noll koll kokosboll på intressen osv, ja ok hästar har de väl greppat nu. Jag får upp annonser om massor av mycket märkliga saker som tågbiljetter mellan stockholm och Göteborg, jag bor i Värmland, eller varför inte politiska annonser från moderaterna i Täby och liknande, nej jag är inte moderat osv osv i all oändlighet.
Om jag köpte in annonser så skulle fb vara mitt sistahandsalternativ.
 
Och alla dessa annonser om det ena och det andra. En sak är i alla fall säker FB har noll koll kokosboll på intressen osv, ja ok hästar har de väl greppat nu. Jag får upp annonser om massor av mycket märkliga saker som tågbiljetter mellan stockholm och Göteborg, jag bor i Värmland, eller varför inte politiska annonser från moderaterna i Täby och liknande, nej jag är inte moderat osv osv i all oändlighet.
Om jag köpte in annonser så skulle fb vara mitt sistahandsalternativ.
Annonser ja, jisses! Tycker mest det är annonser som kommer upp nuförtiden och inte är det något intressant heller tyvärr. Nej FB är segt och livlöst tyvärr.
 
Jag lade ut lite info om problemen på sidan på Facebook under avbrottet, så lite nytta kan man kanske ha av facebook, sedan var det kanske inte så många som såg det :)
Det var toppen att du gjorde det. Efter några timmars suckande och inget bukefalos tillgängligt och googles doodles och uppdaterande av aftonbladet var det mest spännande och enda man kunde ägna sig åt kom jag också på att info kanske fanns på facebook. Då fanns plötsligt hopp!
 
Jag planerar att göra ett nytt försök med den här uppdateringen inom någon timma.
Servern är denna gång bättre uppdaterad och felet som fanns i forumprogramvaran är fixat.
Förhoppningsvis fungerar allt bra denna gång men det kommer innebära uppemot en timmes nertid.
 
Och alla dessa annonser om det ena och det andra. En sak är i alla fall säker FB har noll koll kokosboll på intressen osv, ja ok hästar har de väl greppat nu. Jag får upp annonser om massor av mycket märkliga saker som tågbiljetter mellan stockholm och Göteborg, jag bor i Värmland, eller varför inte politiska annonser från moderaterna i Täby och liknande, nej jag är inte moderat osv osv i all oändlighet.
Om jag köpte in annonser så skulle fb vara mitt sistahandsalternativ.

Annonser ja, jisses! Tycker mest det är annonser som kommer upp nuförtiden och inte är det något intressant heller tyvärr. Nej FB är segt och livlöst tyvärr.
Det beror mycket på ens annonsinställningar. Jag har stramat åt mina och får knappt några annonser alls. Tror jag fick en i flödet förrgår.
 

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 456
Senast: Nahar
·
Hundträning Hej! Jag har gått lite viltspår med tidigare hundar, men inte stött på just detta beteende, så jag vill gärna bolla lite tankar med er...
Svar
7
· Visningar
1 324
Senast: Ldsi
·
Hästvård Hej, jag köpte mitt sto i Maj 2019 och kände ganska direkt att hon inte var samma häst som på provridningen.. hon var ändå rätt framåt...
2
Svar
27
· Visningar
5 878
Senast: sorbifolia
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
23 591
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp