Uppdateringar av galleri och forum

Jag har precis uppdaterat galleriet till senaste buggrättade version. Jag räknar inte med att det skall innebära någon egentlig förändring, hör av er om ni märker något som är konstigt.

Senare i kväll kommer jag även att uppdatera forumet till senaste version, räknar inte med så stora förändringar, i bästa fall fungerar editorn bättre på vissa mobiler och andra små buggar kan även ha försvunnit.
Hör av er om ni märker något som inte fungerar som det skall eller om något har börjat fungera bättre. Men vänta med det till jag uppdaterat ;) Min tanke är att vänta ett par timmar så det inte är så mycket trafik på sidorna.
Jag skriver här när uppdateringen av forumet är genomförd.
 
Jag vet inte om rutan försvann med denna uppdateringen eller någon du gjort tidigare, men jag saknar rutan i högerkant där man kan tabba mellan populära trådar, flest svar och forumet just nu. Jag brukar utgå från den när jag trillar in på buke. Kan vi få tillbaka den? Just nu hittar jag bara "Just nu i forumet" och det är den minst intressanta av de tre IMHO.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 442
Senast: Gunnar
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 568
Senast: Nahar
·
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
10 606
Senast: liiinnea
·
  • Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 072
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp