Uppfödarutbildning på distans?

Millicent

Trådstartare
Är det någon här som gått skk's uppfödarutbilding på distans? Hur tyckte ni att det var? Jag tycker det står lite dåligt hur själva upplägget ser ut. Har man samtal via typ skype eller liknande? Det står även att man får inlämningsuppgifter men inget om hur det ska lämnas in eller vad det kan vara för typ av uppgifter.

Kanske rent av någon som gått både fysiskt och på distans? Vilket upplever ni som "bäst"?
 
Japp det stämmer att jag gått den.
Det är inget skype utan endast självstudier där man lämnar in uppgifterna via det forum som kursen går igenom. Allt som behövs är en surfplatta/dator samt boken.
Kontakt med läraren och övriga deltagare har man via forumet. Finns privatmeddelanden. Även gruppdiskussioner.
Jag gillade kursen och tyckte den var mycket lärorik på det stora hela.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
3 716
Senast: Hermelin
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
788
Senast: MiniLi
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
26 371
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 072
Senast: iNTOHiMO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp