Uppgradering av forumprogramvaran med kortare avbrott

Gunnar

Trådstartare
Moderator
Jag planerar att inom kort uppgradera forumprogramvaran med en mindre bugguppgradering, den skall bland annat fixa till problemen vissa haft med att placera bilder i inlägg på iphone och en del annat. Förhoppningvis uppstår det inte så många nya problem ;)
 
Det gick långsammare än jag hade trott men nu är uppdateringen genomförd. Hittar ni något konstigt, skriv nedan.
 
Det gick långsammare än jag hade trott men nu är uppdateringen genomförd. Hittar ni något konstigt, skriv nedan.

När jag lägger in en smiley kan jag inte flytta markören om jag vill fortsätta skriva, markören "fastnar" framför smileyn. Så var det inte innan uppgraderingen.
 
Firefox, Win10 men även på mobilen med Android och Opera.
Tack, jag testade själv med firefox och såg problemet. Buggen är även redan rapporterad till de som gör forumprogramvaran. Jag kan dock tänka mig att detta är ett fel som beror på själva editorn som utvecklas av andra behöver rätta, och då kan det ta ännu lite längre tid innan det blir löst.

Någon annan som sett detta i andra webbläsare?
 
Det går inte längre att feta/kursivera text, ändra textfärg eller lägga in smileysar, bilder, länkar etc etc. Det fältet är grått och oanvändbart.

Android och Chrome.
 
Det går inte längre att feta/kursivera text, ändra textfärg eller lägga in smileysar, bilder, länkar etc etc. Det fältet är grått och oanvändbart.

Android och Chrome.
Du har inte bara lyckats trycka på knappen som är inringad med rött i bilden nedan?
skräp.jpg
 

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 456
Senast: Nahar
·
Kropp & Själ Jag var väldigt nära att skriva det här under anonymt nick, men kom sedan fram till att det här inte är något att skämmas för och att...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 563
Senast: Mineur
·
Kläder & Bli fin Jag har rensat undan bland kläderna då och då under en längre tid, och garderoben är inte längre lika full, men jag kände att jag skulle...
Svar
14
· Visningar
1 451
Senast: Badger
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 141
Senast: geting
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp