Upphittad kattunge - frågor mellan himmel och jord

Sv: Upphittad kattunge - frågor mellan himmel och jord

Åh hjälp så söt!
Håller tummarna att allt går bra för er? Riktigt bra av dej att ta dej an kissen! :bow:
 
Sv: Upphittad kattunge - frågor mellan himmel och jord

*kl*

Tänkte uppdatera lite. Det visade sig att det blev lite svårt att hinna ta hand om en sjuk liten kisse när jag jobbade samtidigt som jag var osäker på om jag verkligen ville behålla honom, så jag beslutade att lämna in honom till katthemmet. Efter mycket funderande fram och tillbaka har jag beslutat att ta hem honom igen, dock tillsammans med en kompis så att han har sällskap när jag jobbar. Den 1/11 är det tänkt att han, Socker, och hans polare Anton ska komma hem!

Sockers sår är i princip läkt och nu under de senaste dagarna har han börjat använda sitt svaga ben så smått när han går!:) Anton är fortfarande ganska skygg eftersom han är en infångad "vildkatt" och var ca 8 veckor då när han fångades in för drygt två veckor sedan.

Idag var Socker så här söt:
Foto0165.jpg


Foto0166.jpg


Foto0185.jpg


Foto0190.jpg



Bild på Anton från förra veckan. Eftersom han fortfarande är rädd och skygg av sig fick jag ingen bra bild på honom idag.

Foto0149-1.jpg
 
Sv: Upphittad kattunge - frågor mellan himmel och jord

Halledussingen vilka sötisar :love:

Klart att du ska ha några huliganer.
 
Sv: Upphittad kattunge - frågor mellan himmel och jord

Åh, hjälp! Får man verkligen vara så söt! Han ser helt helt underbar ut :love:
Lycka till med de små sötnötarna!
 
Sv: Upphittad kattunge - frågor mellan himmel och jord

Då har du att göra i vinter då.;) Vad skönt att allt har gått bra. :)
 
Sv: Upphittad kattunge - frågor mellan himmel och jord

Men ÅH ! Gullepojkarna ! vad mysigt med två små killar
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 122
Senast: Sassy
·
Katthälsa Jag har använt Dronspot de tre senaste gångerna som jag har avmaskat vår katt. Första gången stack hon direkt till dörren och ville ut...
Svar
0
· Visningar
594
Senast: CaisaCax
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 547
Senast: YlvaG
·
Hästvård Min häst fick en stenhård stor svullnad (typ som ett halvt äpple) insida knä höger fram. Ingen hälta. Veterinären trodde det var ett...
Svar
3
· Visningar
1 435
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp