Uppklassning

Du behöver inte klassa upp mellan LD och LC, lc är öppen för alla. Men en bra tummregel är väl att starta 3-4 gånger i en klass innan man går upp i nästa. Men teoretiskt sett kan du starta direkt i lc
 
vid vilka klasser sker uppklassnings då? Lc-lb . osv . ELLER??
 
Du får rida LD, LC och LB samtidigt, men du är uppklassad ur alla lägre klasser än LB när du är uppklassad ur LB, har jag för mej att det är, men inte 100% säker... :crazy:
 
Mín fråga har nog blivit lite missupfattad tror jag :crazy:, tar den en gång till:

När är man uppklassad ur LC o LD? Vet att 50 p gäller för LB, jag har 12 p sammanlagt i LB o LA. Hur många får man ha för att hoppa LD o LC "lagligt" :confused:
 
Förr var det 10 p, skulle gissa att det gäller fortfarande.
 
LD och LC = 20p.
LB = 50p.
LD och LC står i TR I någonstans.
jag är till 99% säker att det är så här, men allså inte helt.
 
Sv: Re: Uppklassning

walkman skrev:
LD och LC = 20p.
LB = 50p.
LD och LC står i TR I någonstans.
jag är till 99% säker att det är så här, men allså inte helt.

jag har 19 poäng, får jag starta i lokal LC då? :banana:
 

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
1 580
Senast: hhere
·
Dressyr Nästa helg ska jag tävla RM/DM för lektionsryttare i dressyr. Det ska bli jättekul såklart! I propositionen står det att det är...
Svar
8
· Visningar
955
Senast: Sirap
·
Övr. Hund Hundens mankhöjd Utrymme för en ensam hund < 25 cm 2 m² 25–35 cm 2 m² 36–45 cm 2,5 m² 46–55 cm 3,5 m² 56–65 cm 4,5 m²...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 731
Senast: Fetaost
·
Tävling Hej! På vilken nivå är dressyren och hoppningen på fälttävlans SM? Jag har försökt läsa mig till det, men förstår det som att...
Svar
1
· Visningar
931
Senast: hamilton1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Trixtråden
  • Akvarietråden IV
  • Försäkring - igen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp