Bukefalos 25 år!

Uppklassning

P

popeye

Du behöver inte klassa upp mellan LD och LC, lc är öppen för alla. Men en bra tummregel är väl att starta 3-4 gånger i en klass innan man går upp i nästa. Men teoretiskt sett kan du starta direkt i lc

J

jojjo_blondin

vid vilka klasser sker uppklassnings då? Lc-lb . osv . ELLER??

Du får rida LD, LC och LB samtidigt, men du är uppklassad ur alla lägre klasser än LB när du är uppklassad ur LB, har jag för mej att det är, men inte 100% säker... :crazy:

E

ElinL

Mín fråga har nog blivit lite missupfattad tror jag :crazy:, tar den en gång till:

När är man uppklassad ur LC o LD? Vet att 50 p gäller för LB, jag har 12 p sammanlagt i LB o LA. Hur många får man ha för att hoppa LD o LC "lagligt" :confused:

B

bibban

Förr var det 10 p, skulle gissa att det gäller fortfarande.

W

walkman

LD och LC = 20p.
LB = 50p.
LD och LC står i TR I någonstans.
jag är till 99% säker att det är så här, men allså inte helt.

D

Don_93

Sv: Re: Uppklassning

walkman skrev:
LD och LC = 20p.
LB = 50p.
LD och LC står i TR I någonstans.
jag är till 99% säker att det är så här, men allså inte helt.

jag har 19 poäng, får jag starta i lokal LC då? :banana:

Liknande trådar

• Artikel
Dagbok Jag hittade det här med dagbok här och tänkte att det kanske kan vara bra att skriva av sig lite och ifall nån vill läsa och har nån...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 930
Tävling Hej! Har kollat runt på Tr men hittar ej svaret på min fråga så tänkte kolla om nån här har koll på vad som gäller. Jag ska starta...
Svar
8
· Visningar
836
Hoppning Hej! Jag är en 14-årig tjej som har ridit nästan hela livet och haft egna ponnyer och tävlat upp till LB. Nu har jag två c-ponnyer, en...
Svar
4
· Visningar
673
Kropp&Själ Jag avskyr att inte kunna somna trots att jag känner mig avslappnad och är trött. Alltid varit avundsjuk på dom som kan somna på två...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
2 567

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Banta katt
  • Valp i trots/slyngelåldern

Hästrelaterat

Omröstningar