Upplyftande memes och videos relaterade till Kriget i Ukraina

En podd jag lyssnar pÄ har den pÄ en mugg, alltsÄ "lÀgg ned dagis, köp en viggen", Àr lite sugen pÄ den ^^

Kommer inte ihÄg om det var de som myntade uttrycket, eller om de populariserade det frÄn #försvarstwitter?

Älskar dem 😍 de har blivit min renoveringspodd, lyssnat mĂ„nga timmar under Ă„ret 😅

Jag lyssnar pÄ dem framförallt nÀr vÀrlden kÀnns hopplös. Det Àr liksom ÀndÄ inte lika hopplöst som att bli nerslÀppt pÄ Buna-Gona. Och jag hÄller helt med dem om att skratta Àr ofta den enda rimliga responsen pÄ nÄgot sÄ absurt som krig...
 
TicTok krigarna har slagit till igen. SÄg det första klippet igÄr och skrattade, trodde inte det kunde bli vÀrre propaganda. NÀr det andra klippet kom sÄ insÄg jag att det kunde bli mycket vÀrre.

AlltsÄ vad har han för propagandageneral?
 
Security Council.jpg
 

Liknande trÄdar

Relationer Jag sÄg att min gamla trÄd frÄn i vÄras hade lÄsts, men jag fick sÄ himla mycket fina och kloka ord av er den gÄngen, sÄ jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 797
Senast: jemeni
·
Hundavel & Ras Hej! Planen Ă€r att köpa en valp men jag Ă€r inte helt sĂ€ker pĂ„ ras eller uppfödare/förĂ€ldradjur Ă€n. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 358
HÀstmÀnniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det Àr svÄrt att fÄ rÄd och förstÄelse nÀr jag pratar om detta med mÀnniskor i min nÀrhet, dÄ...
2
Svar
23
· Visningar
5 339
Senast: Nepenthe
·
Tjatter Jag snubblar hela tiden över memes och videos och sÄdant jag gÀrna vill dela men som inte passar i Covid-trÄden. Den kÀnns lite mer...
76 77 78
Svar
1 548
· Visningar
159 140
Senast: Rosett
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp