Upplyftande memes och videos relaterade till Kriget i Ukraina

Åh herregud, jag DÖÖR! :rofl: :rofl: :rofl:

Edit: Fö ett helt rimligt skäl till krigsförklaring, det är fruktansvärt att behandla en stackars nationalsång så... :cautious: :p
Om det vore riktigt borde Egypten varit en öken och grushög idag - med tanke på dess historia att fördärva olika länders nationalsånger under statsbesök.
Här en 'best of...'



...vänta nu, Egypten är en öken och grushög idag...
 
Screenshot_20220423-162523.jpg
 
Hittade den här på anisktsboken idag

Två äldre herrar sitter på en parkbänk i Moskva och pratar, plötsligt säger den ene:
-Vet du, President Putin säger att den speciella militära operationen i Ukraina egentligen är ett krig mellan Ryssland och NATO.
-Jasså, hur går det?
-Hittills har vi förlorat 15 800 soldater, 6 Generaler, 530 stridsvagnar, 1597 pansarfordon , 1033 mjuka fordon, 280 haubitsar, 82 salvpjäser, 47 luftvärnssystem, 108 flygplan, 124 helikoptrar och 50 drönare.
-Wow! Och NATO?
-Nä, de har inte dykt upp än.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 813
Senast: jemeni
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 513
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 346
Senast: Nepenthe
·
Tjatter Jag snubblar hela tiden över memes och videos och sådant jag gärna vill dela men som inte passar i Covid-tråden. Den känns lite mer...
76 77 78
Svar
1 548
· Visningar
159 219
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp