Upplyftande memes, videos och tankar runt Covid-19

F5422CD2-9CDC-4859-BF83-D715CA9E4992.png
Förbered er! 😅
 
Jon Bon Jovi gör en rÀtt rolig grej. Han har skrivit en lÄt. Do what you can. HÀr i videon Àr första versen och refrÀngen. Sen vill han att andra ska skriva den andra versen och skicka in. Vissa skickar in text och dÄ sjunger han upp nÄgra lite dÄ och dÄ. Andra spelar in nÀr de sjÀlva sjunger den andra versen de har skrivit och klipper in sig i Jons video. HÀr Àr den första dÀr han förklarar och spelar. Det finns massor med videos pÄ YT dÀr folk har spelat in sig sjÀlva dÀr de sjunger sin andra vers.

 
Jon Bon Jovi gör en rÀtt rolig grej. Han har skrivit en lÄt. Do what you can. HÀr i videon Àr första versen och refrÀngen. Sen vill han att andra ska skriva den andra versen och skicka in. Vissa skickar in text och dÄ sjunger han upp nÄgra lite dÄ och dÄ. Andra spelar in nÀr de sjÀlva sjunger den andra versen de har skrivit och klipper in sig i Jons video. HÀr Àr den första dÀr han förklarar och spelar. Det finns massor med videos pÄ YT dÀr folk har spelat in sig sjÀlva dÀr de sjunger sin andra vers.

Han har blivit gammal :nailbiting:
 

Liknande trÄdar

Tjatter Nu vill jag inte kritisera just dig Scata eller ni som gillat denna, utan mer generellt en frÄga jag funderat pÄ lÀnge som denna bilden...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 928
Senast: Jeffery
·
SamhÀlle SÄ vad lÀr vi oss om vÄrden nÀr chefer inom vÄrden och deras nÀrstÄende mÄste uppoffra sig och ta vaccin avsett för andra. Att...
Svar
8
· Visningar
356
Senast: Jeffery
·
Kropp & SjÀl Den hÀr var ganska rar tycker jag. :heart Menar, sjÀlv mÄr jag inte sÀrskilt dÄligt i min isolering egentligen. Jag har hundarna och...
Svar
12
· Visningar
641
Senast: Görel
·
Tjatter PÄsklov!! I dessa Covid-19 tider nÀr hela Stockholm stÀngs ner och ser ut som en spökstad bestÀmmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
53 971

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp