Upplyftande memes, videos och tankar runt Covid-19

IMG_20201231_122110.jpg

Oj! Vet inte om jag missförstår kapitalt, men hur är den där upplyftande? :rofl: Ser det som typ en anti-vacc meme och att vi kommer dö 2022 efter att ha tagit vaccin 2021?
Jag förstår hur du tänker :) jag tänkte inte alls så när jag såg den utan tolkade den ironiskt, men jag kan förstå nu att det är nog lättare att se den som du skriver.
Jag får helt enkelt be om ursäkt!

Jag förstår hur du tänker :) jag tänkte inte alls så när jag såg den utan tolkade den ironiskt, men jag kan förstå nu att det är nog lättare att se den som du skriver.
Jag får helt enkelt be om ursäkt!
Inget att be om ursäkt för, tyckte bara det var intressant om vi såg den på olika sätt :)

Oj! Vet inte om jag missförstår kapitalt, men hur är den där upplyftande? :rofl: Ser det som typ en anti-vacc meme och att vi kommer dö 2022 efter att ha tagit vaccin 2021?

Jag tolkar bilderna som att dom visar vår fight mot Coronan, dvs munskydd, vaccin och till sist är det utrotat tack vare allas vaccinationer.

Intressant hur olika man kan tolka bilder ^^

Liknande trådar

Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
26 247
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nu under våren har jag gått på ett flertal anställningsintervjuer och även gjort personlighetstester i samband med...
Svar
4
· Visningar
783
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Som en person med flera hälsoproblem genom livet som vården inte har kunnat hjälpa, så har jag kommit att fundera en hel del över just...
2
Svar
30
· Visningar
2 180
Relationer Jag vet inte vad jag ska ta mig till just nu:cry: Mitt liv är kaos just nu, allt som kan gå fel har gjort det:cry: Allt började för lite...
2
Svar
20
· Visningar
3 250

Bukefalos

Dagbok, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn

• Sytråden 2
  • Wild Kids (ulvlek)
  • Vad gör vi CXXIV

Hund, Katt, Andra Djur