Upplyftande memes, videos och tankar runt Covid-19

FB_IMG_1611426030080.jpg

Jag tycker det är otroligt att max 22 personer i affären kan vara ett problem i Glommersträsk... bor det ens 22 pers där?! :angel: :rofl:

Edit: Jag har kört igenom sagda håla och den är rätt deprimerande... som många andra i Norrlands inland.

Edit 2: Plus att jag har en "Jag mötte Lassie" angående Glommers... mitt ex (med samma namn och födelseår samt -månad som min nuvarande) härstammar därifrån :rofl: :rofl:
Men åh! Min mammas hemtrakter. Men hon är ifrån "förorten" Missenträsk. Glommers var ju dit de tog sig när de skulle på byn och festa typ :rofl: "in till Glommers" :D

Mineur

Moderator
Saker som gjorde mig lycklig i februari 2020: En skidresa till Alperna och inbjudan till något kul socialt event.

Saker som gör mig lycklig i februari 2021: Sköna mjukisbyxor och en ny golvmopp.

(jag skojar inte ens, min nya golvmopp levererades idag och jag är exalterad!)

Liknande trådar

Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
26 653
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nu under våren har jag gått på ett flertal anställningsintervjuer och även gjort personlighetstester i samband med...
Svar
4
· Visningar
819
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Som en person med flera hälsoproblem genom livet som vården inte har kunnat hjälpa, så har jag kommit att fundera en hel del över just...
2
Svar
30
· Visningar
2 235
Relationer Jag vet inte vad jag ska ta mig till just nu:cry: Mitt liv är kaos just nu, allt som kan gå fel har gjort det:cry: Allt började för lite...
2
Svar
20
· Visningar
3 275

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi del CXXVI
  • CSN
  • Barndomsmat

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat