Upplyftande memes, videos och tankar runt Covid-19

Jo, men det jag jag svarade på om behov att fylla i data uppfattade jag handlade om grundsystemets upplägg?
Finns väl ingen poäng med att göra om vare sig det eller presentationen bara för att en siffra tillfälligt är lägre än den brukar, tänker jag. Det är fortfarande "noll" och inte "uppgift saknas" som är det relevanta värdet.
Men det vara bara en parentetisk kommentar alltihopa...
Missuppfattade dig där, förlåt :)
 
/* ⚡
FB_IMG_1593465926009.jpg
 
Visa bifogad fil 54454


EMP är snabba på att sälja moderna ansiktsskydd iaf... nästan lite sorgligt. Jag ser pandemivågor framför mig och relaterade ansiktsskydd säsong efter säsong. Denna våren ska ju skyddet vara i pastell med rosa stjärnor för f-n!

https://www.emp-shop.se/p/Dots-and-Cherries-3-pack/470793.html?wt_mc=sa.fb.dyn.=Default+name+-+Conversions.Pussy+Deluxe.Mask.470793.&fbclid=IwAR0qh3GvQjmmvqh6OaAojDJTp3zpQI7fwCOFq2AHtsm8KkAtP5qYoRKL9mA

Jag tror det inte är någon fara i EMPs fall... deras kundkrets är nog rätt trendokänslig :angel: :D

Ja, jag handlar där :laugh: och kommer det att vi måste ha ansiktsmask här blir det en med dödskallar direkt :up:
 

Liknande trådar

Tjatter Nu vill jag inte kritisera just dig Scata eller ni som gillat denna, utan mer generellt en fråga jag funderat på länge som denna bilden...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 893
Senast: Jeffery
·
Samhälle Så vad lär vi oss om vården när chefer inom vården och deras närstående måste uppoffra sig och ta vaccin avsett för andra. Att...
Svar
8
· Visningar
356
Senast: Jeffery
·
Kropp & Själ Den här var ganska rar tycker jag. :heart Menar, själv mår jag inte särskilt dåligt i min isolering egentligen. Jag har hundarna och...
Svar
12
· Visningar
641
Senast: Görel
·
Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
53 763

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp