Upplyftande memes, videos och tankar runt Covid-19

IMG_20201231_122110.jpg
 
Oj! Vet inte om jag missförstår kapitalt, men hur är den där upplyftande? :rofl: Ser det som typ en anti-vacc meme och att vi kommer dö 2022 efter att ha tagit vaccin 2021?
Jag förstår hur du tänker :) jag tänkte inte alls så när jag såg den utan tolkade den ironiskt, men jag kan förstå nu att det är nog lättare att se den som du skriver.
Jag får helt enkelt be om ursäkt!
 
Jag förstår hur du tänker :) jag tänkte inte alls så när jag såg den utan tolkade den ironiskt, men jag kan förstå nu att det är nog lättare att se den som du skriver.
Jag får helt enkelt be om ursäkt!
Inget att be om ursäkt för, tyckte bara det var intressant om vi såg den på olika sätt :)
 
Oj! Vet inte om jag missförstår kapitalt, men hur är den där upplyftande? :rofl: Ser det som typ en anti-vacc meme och att vi kommer dö 2022 efter att ha tagit vaccin 2021?

Jag tolkar bilderna som att dom visar vår fight mot Coronan, dvs munskydd, vaccin och till sist är det utrotat tack vare allas vaccinationer.

Intressant hur olika man kan tolka bilder ^^
 

Liknande trådar

Tjatter Nu vill jag inte kritisera just dig Scata eller ni som gillat denna, utan mer generellt en fråga jag funderat på länge som denna bilden...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 849
Senast: Jeffery
·
Samhälle Så vad lär vi oss om vården när chefer inom vården och deras närstående måste uppoffra sig och ta vaccin avsett för andra. Att...
Svar
8
· Visningar
352
Senast: Jeffery
·
Kropp & Själ Den här var ganska rar tycker jag. :heart Menar, själv mår jag inte särskilt dåligt i min isolering egentligen. Jag har hundarna och...
Svar
12
· Visningar
638
Senast: Görel
·
Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
53 347

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp