Upplyftande memes, videos och tankar runt Covid-19

1610053647028.png
 

Jag tycker det är otroligt att max 22 personer i affären kan vara ett problem i Glommersträsk... bor det ens 22 pers där?! :angel: :rofl:

Edit: Jag har kört igenom sagda håla och den är rätt deprimerande... som många andra i Norrlands inland.

Edit 2: Plus att jag har en "Jag mötte Lassie" angående Glommers... mitt ex (med samma namn och födelseår samt -månad som min nuvarande) härstammar därifrån :rofl: :rofl:
 

Jag tycker det är otroligt att max 22 personer i affären kan vara ett problem i Glommersträsk... bor det ens 22 pers där?! :angel: :rofl:

Edit: Jag har kört igenom sagda håla och den är rätt deprimerande... som många andra i Norrlands inland.

Edit 2: Plus att jag har en "Jag mötte Lassie" angående Glommers... mitt ex (med samma namn och födelseår samt -månad som min nuvarande) härstammar därifrån :rofl: :rofl:
På tal om detta, så såg jag senast jag var på ICA maxi för att posta ett paket att det var max 254 personer som fick vistas i butiken samtidigt (ja, liiiiite större än Oves affär alltså ;) ). Jag blev genast väldigt fundersam på hur de räknar antal personer (misstänker att de INTE gör det) in och ut ur affären :confused:??
 
På tal om detta, så såg jag senast jag var på ICA maxi för att posta ett paket att det var max 254 personer som fick vistas i butiken samtidigt (ja, liiiiite större än Oves affär alltså ;) ). Jag blev genast väldigt fundersam på hur de räknar antal personer (misstänker att de INTE gör det) in och ut ur affären :confused:??

Många större affärer har installerat räknare vid ingångarna.
 
På tal om detta, så såg jag senast jag var på ICA maxi för att posta ett paket att det var max 254 personer som fick vistas i butiken samtidigt (ja, liiiiite större än Oves affär alltså ;) ). Jag blev genast väldigt fundersam på hur de räknar antal personer (misstänker att de INTE gör det) in och ut ur affären :confused:??
Det vanliga är att livsmedelsbutiker aldrig nånsin är i närheten av dessa siffror.

Jag tycker att hela konstruktionen är felaktig, eftersom kunder i en livsmedelsbutik väldigt sällan beter sig som om de vore gasmolekyler, och fördelar sig jämt över den tillgängliga golvytan.

Så det kan upplevas som trångt med bara en fjärdedel av den mängden människor inne i butiken, om de flesta står vid mejeridisken och se'n går till kassan.
 

Liknande trådar

Tjatter Nu vill jag inte kritisera just dig Scata eller ni som gillat denna, utan mer generellt en fråga jag funderat på länge som denna bilden...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 847
Senast: Jeffery
·
Samhälle Så vad lär vi oss om vården när chefer inom vården och deras närstående måste uppoffra sig och ta vaccin avsett för andra. Att...
Svar
8
· Visningar
352
Senast: Jeffery
·
Kropp & Själ Den här var ganska rar tycker jag. :heart Menar, själv mår jag inte särskilt dåligt i min isolering egentligen. Jag har hundarna och...
Svar
12
· Visningar
638
Senast: Görel
·
Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
53 336

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp