Upplyftande memes, videos och tankar runt Covid-19

IMG_20210208_020954.jpg
 
När man ringer kundtjänst och möts av meddelandet “Please note that due to the pandemic, most of our customer service team is working from home at the moment. This means that you may hear some background noise from family members or pets”.

Undrar hur många gånger samtal behövde bli avbrutna av klängiga katter eller skällande hundar innan de la till det meddelandet :D
 
När man ringer kundtjänst och möts av meddelandet “Please note that due to the pandemic, most of our customer service team is working from home at the moment. This means that you may hear some background noise from family members or pets”.

Undrar hur många gånger samtal behövde bli avbrutna av klängiga katter eller skällande hundar innan de la till det meddelandet :D
Lite äldre men samma tema 😂

 

Liknande trådar

Tjatter Nu vill jag inte kritisera just dig Scata eller ni som gillat denna, utan mer generellt en fråga jag funderat på länge som denna bilden...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 847
Senast: Jeffery
·
Samhälle Så vad lär vi oss om vården när chefer inom vården och deras närstående måste uppoffra sig och ta vaccin avsett för andra. Att...
Svar
8
· Visningar
352
Senast: Jeffery
·
Kropp & Själ Den här var ganska rar tycker jag. :heart Menar, själv mår jag inte särskilt dåligt i min isolering egentligen. Jag har hundarna och...
Svar
12
· Visningar
638
Senast: Görel
·
Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
53 337

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp