Bukefalos 28 år!

Upprop på universitetet

NagelacksBeroende

Trådstartare
Om exakt två veckor väntar programstart med upprop och jag kan bara inte låta att undra... Det är ca 330 personer som ska ha upprop samtidigt. Är det verkligen rimligt att det är ett sådant när någon ropar ens namn och man ska skrika ja tillbaka? Det kommer ju ta huuur lång tid som helst känns det som. :p

När jag började ett annat program så hade vi just så, men vi var bara 50 stycken. Någon som läst på liu och vet hur det funkar där med så stora grupper? Eller någon annan som tror sig veta hur det ligger till? :D
 
Japp, så funkade det när jag gick på liu! Vi var kanske 200 personer. Men uppropet var uppdelat i två delar, så ca 100 personer på en gång.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 695
Senast: MML
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 810
Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
825
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 478
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp