S

solbacka1

När jag är på nätet är det upptaget hos oss. Men jag vet att man kan göra så att telefonen går in bryter uppkopplingen. Hur ska jag göra? Jag vill bara ha ett abbonemang.
 
Om du vill bryta kopplingen är det bara att lyfta telefonluren.
 
Det hade jag gärna gjort, men jag får ingen "signal" från datorn om att det ringer.
 
Jasså, du vill veta ifall det ringer.. Tja det vet jag faktiskt inte. Man kan väl vidarekoppla samtal från den fasta telefonen och då är det ju bara att koppla dem till mobilen till exempel.
 
Detta är mysko :eek:
Igår la jag in denna tråden om att jag ville att om någon ringer så skulle det bryta uppkopplingen. Eftersom jag får klagomål på att det mycket upptaget hos oss numera.
Idag gick telefonen in och bröt uppkopplingen, såsom jag vill att det ska fungera.
Spionerar någon på mig :eek: :eek:
Vad har ni för teorier.
 

Liknande trådar

Hemmet I år släcks ADSL för många, och de sista släcks 2026. Vi har försökt få mobilt bredband, med ”parabol” via Telias master länge. De har...
Svar
13
· Visningar
929
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler Min sambo filmade mig när jag hoppade med mobilen. Det var förmodligen min telefon Huawei eller på hans SonyErikson. Filmen går i...
Svar
3
· Visningar
434
Senast: sjoberga
·
Tjatter Hej! Vi är ju på ett diskussionsforum så jag undrar vad ni tycker kännetecknar en bra diskussion, både i person och på nätet. Är det...
Svar
2
· Visningar
259
Senast: Dentaku
·
IT & mobiler Är det någon som har bra tips på en slimmad app för anodroid för att göra anteckningar över tid? Jag har börjat väga mig lite mer...
Svar
6
· Visningar
417
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Mat till kräsen liten valp
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp