Bukefalos 28 år!

uppvakningsspruta

M

melkutt

Hur lång tid tar det tills hunden vaknar om den inte får någon uppvakningsspruta? kan det bli problem vid uppvaknandet:confused:

Var inne hos veterinären kl 13.30 idag, Hunden fick en spruta lugnande.

ögonen hänger och han andas krafftigt. med hela kroppen.. Är svårt att få
kontakt med honom..

Är det normalt när dom inte har fått nån uppvakningsspruta? eller är det något som är fel?
 
Sv: uppvakningsspruta

Ring din veterinär med dessa frågor. Alla svar här kan bara bli gissningar då ingen här har sett din hund eller vet något om hundens status...
 
Sv: uppvakningsspruta

Hur lång tid tar det tills hunden vaknar om den inte får någon uppvakningsspruta? kan det bli problem vid uppvaknandet:confused:

Var inne hos veterinären kl 13.30 idag, Hunden fick en spruta lugnande.

ögonen hänger och han andas krafftigt. med hela kroppen.. Är svårt att få
kontakt med honom..

Är det normalt när dom inte har fått nån uppvakningsspruta? eller är det något som är fel?

Är det inte lite märkligt att veterinären släpper iväg er utan att ha kollat så att hunden vaknat till ordentligt? Så gjorde iaf min veterinär efter lugnande spruta, men då fick han i och för sig en uppvakningsspruta också... det kanske är skillnad?

Hur gick det? Ringde du till veterinären och vad sa de?
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 368
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 260
Senast: Farao
·
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
783
Hästvård Idag var min häst svullen i alla fyra benen, värst bak. Väldigt svullen i skapet, även i baken och lite vid ögonen. Men pigg och glad...
2
Svar
26
· Visningar
2 237

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp