ursäkta att jag tjatar....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Anastacia

Trådstartare
..ja om min kropp och ev. grav.tecken...
Men kan man bli "öm" nedre delen av magen i början av graviditeten??
Jag är "svullen" nertill i magen, det är en mensmolvärk som har hållit i sig ett par veckor, kissar hela tiden känns det som, har mycket flytningar (klara å fina :smirk: )(för att vara lite intim :o ) och även "menvärk" i ryggen....
Trög i magen också.
Men det är jobbigt när byxor eller ens trosor har sin kant just där... :eek:
Jag gjorde ett grav.test i vad som kunnat vara början av v.5 men det var negativt. (skulle nu i så fall vara runt v.7-8)
Har beställt nya test och tänkte ta det bara de kommer (liten stad, vill inte gå in på apoteket).

Om det nu inte är en graviditet... vad skulle det då kunna vara??
Blir nästa test negativt så ska jag gå raka vägen till gyn så att de får undersöka mig... för såhär kan jag ju inte gå!!

:confused:
 
Sv: ursäkta att jag tjatar....

Det KAN vara graviditetssymtom, men kan också vara tecken på att mensen är på G, knepigt när båda är väldigt lika varandra. :)

Jag blev skengravid ett antal gånger och fick alla möjliga symtom innan jag blev gravid på riktigt, och då förträngde jag alla symtom jag fick istället. ;)

Brukar du ha känningar när mensen är på G?
 
Sv: ursäkta att jag tjatar....

Nej, det är inte mens på g. Jag har känt såhär i flera veckor nu, ja i alla fall 2-3 v. Men det har blivit lite "värre" den här veckan...
Ska inte ha mens förrens nästa helg och jag brukar aldrig ha känningar såhär... :confused:
 
Sv: ursäkta att jag tjatar....

Det kan göra rejält ont i början när livmodern växer och annat får maka på sig.
 
Sv: ursäkta att jag tjatar....

men om du ska ha mens först nästa helg kan du ju inte vara i v. 7-8? eller har du SÅ långa cykler? :-O
/filiduttan som är skengravid jämt och ständigt :P
 
Sv: ursäkta att jag tjatar....

nej såååå långa cykler har jag väl inte, MEN jag hade en "mens" (något tidig och lightversion, precis som förra gången jag var gravid, fast då var den längre också....) där jag skulle ha den då ungefär så jag räknar från det då jag inte har haft en tanke på egentligen förresn den här veckan på att jag faktiskt skulle kunna vara gravid igen... bara hoppats men inte seriöst... gjorde ett gravtest direkt efter förra "mensen" då jag började känna såhär då, men det var negativt, men å andra sidan gick jag över två cykler förra gången innan jag testade positivt... *suckar*
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu vänder jag mig till det allvetande Buke för lite råd och tips. Jag har problem med min mage och behöver hjälp att lista ut både hur...
Svar
7
· Visningar
810
Senast: ginnies
·
Hundhälsa Hej. Vår lilla Chihuahua-kille (6år) började runt jul använda Tropical clean teeth gel för att få bort lite tandsten. På...
Svar
4
· Visningar
3 295
Senast: Sol
·
Kropp & Själ Jag orkar inte göra ett anonymt nick, så ni som känner mig IRL läser på egen risk :D (risk för att endast kunna tänka på min fisse när...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
17 801
Senast: AraSlei
·
Kropp & Själ Hjälp! Jag behöver så många råd jag bara kan få i det här läget. Det är närmligen så att jag kanske är gravid. Jag slutade med p-piller...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 878
Senast: MM
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp