usch nu ä de dags igen...

M

misscocacola

ja.. då va de anmält igen å me kom vi för en gång skull ;) start på arvika på tisdag spår 3 bakom bilen å ett stolopp så på förhand så ser de ju görbra ut:)
men då kommer vi te de värsta... hästen har en sån kolosal otur.. senast på årjäng hamnade hon i rygg ledaren (kusken va bombsäker på att dom skulle vinna för hon kändes jättefin) å ungefär 600 m kvar te mål så tvärnitade ledarhästen :confused: så de höll ju på å bli världens krock.. å på grund av de så hann ju alla springa om min lilla pålle så då blev hon oplacerad..
å gången före satt hon fast å så fin har nog inte sett ut sen hon va 3 (ä 9 nu) :angel: å då blev de en oplacering igen :( å innan de så har hon haft otur me vädret (hon klarar inte av regn :angel: ), hon har fått punka mm mm...
så nu får ja väl hålla alla tummar i världen att hon kan få lite tur på vägen så hon kan få lite pengar me sig hem iaf... ni får gärna hjälpa till att hålla lite tummar :angel:
 
Sv: usch nu ä de dags igen...

jag lovar att jag ska hålla alla tummar jag har för dig. har oxå en liten oturs-häst! kan massor, men mkt strul i loppen. (och en aning för galoppsugen ibland) :angel:

vart kommer du ifrån då? och vad heter hästen?
jag ska oxå t arvika på tisdag. Kör mitt första lopp då, så håll tummarna för mig me! :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Världscupsfinalerna
  • Löss
  • Fjordingtråden

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp