Bukefalos 28 år!

Sv: Usch!

Fruktansvärt!! Kvinnan borde få bo i ett pyttepytterum utan toalett i resten av sitt liv eller nåt sånt! :eek:
 
Sv: Usch!

:eek: :confused: :crazy: :mad: :cry:

Jag saknar ord! Hur i h-e fungerar en sådan människa! Sjukt, äckligt, vidrigt, hemskt och ledsamt.

Anette
 
Sv: Usch!

Det är verkligen fruktansvärt!
Tyvärr ligger det ofta välvilja och en önskan att hjälpa bakom sådana vanvårdfall, situationen har blivit människan övermäktig och ofta ligger det även psykisk sjukdom i närheten. Man ska inte vara så snabb att döma, även om det givetvis inte gör någon skillnad för de stackars katterna.
 
Sv: Usch!

Ja, vad säger man?? man blir bara helt stum..... :eek: :eek:
hur kan det gå så långt innan någon märker nåt?
 

Liknande trådar

Mat Man har tagit hjälp av AI för den nya Colan. Men usch vad äklig den var :yuck:. Hur kunde AI:n missa detta O_o. Har ni provat?
Svar
4
· Visningar
472
Senast: MayGrace
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har valt. Jag tänker bo på landet. Ändå ska det talas om för mig att jag kan välja - att bo i stan. Som om jag är dum i huvudet och...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 536
Senast: Gunnar
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 980
Senast: cirkus
·
  • Låst
Dressyr Alltså stormarna runt Helgstrand hopar sig. Nu blev han av med bronset från Danska mästerskapen för att hästen behandlades mot kolik...
94 95 96
Svar
1 904
· Visningar
130 482
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp