Bukefalos 28 år!

mysko

Trådstartare
:cry: :cry: min son ringde nu då han är på väg till jobbet.
Han har kört på en katt :cry:
Som tur är fick han syn på en kille en bit ifrån och frågade honom om det var deras katt & det var det så nu letar dom förbrilt efter den eftersom den sprang in i skogen.
Den var skadad i bakdelen, den bara hasade i backen :cry:

Hoppas hoppas att katten klarar sig. Håll alla tummar ni har

Jag beundrar min son som stannar och verkligen försöker hitta både katten & ägaren - han var väldigt förtvivlad när han ringde :cry:
 
Sv: Usch

Heder åt din son som är en riktig djurvän

Hoppas bara att dom hittar kattstackarn också....
 
Sv: Usch

Vad bra att han försöker göra nått. Förhoppningsvis är katten inte för mycket skadad.

Kram på sonen (och katten förstås)
 
Sv: Usch

hittade de katten? :cry:
hemskt när sånt händer, men heder åt människor med vett att stanna och göra sitt bästa iaf! :bow:
 
Sv: Usch

aida skrev:
hittade de katten? :cry:
hemskt när sånt händer, men heder åt människor med vett att stanna och göra sitt bästa iaf! :bow:

:D sonen berättade precis nu att ägaren till katten har ringt nu när jag varit ute i stallet

Katten är på djurklinik där den behandlas för bäckenbrott och den kommer att bli frisk :banana: :banana:

Min son blev så glad så att den fick behandling & hittades....
 
Sv: Usch

Helt underbart att det finns sådana människor också, vad glad jag blir!! :banana:
 
Sv: Usch

Skönt!
En av mina katter blev också påkörd och fick sprickor/frakturer i bäckenet. Efter några dagars antibiotikakur och smärtstillande hoppade han upp och ner från sin plats uppe på garderoben. Katter har i allmänhet utmärkt läkkött.
 
Sv: Usch

:bow: :bow: för era uppmuntrande trådar :D

Vi är båda så glada att det gick bra trots allt.. Och JA jag är stolt över min son :love:
 
Sv: Usch

Usch :(
Det går ju så fort också, jag höll på att klippa en katt för ett tag sedan, de sitter ju inte still alla gånger och väntar tills man far förbi utan sitter i en buske tills man är nästan förbi och bestämmer sej för att "shit pommfritt" och drar över vägen :crazy:

Duktigt och bra gjort att se till vems katt det var :bow: :bow: det finns så många som bara far vidare och struntar fullständigt i det lemlästade djuret som ligger och drar sina sista andetag under en buske :cry:
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 502
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 652
Senast: kma
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 160
Senast: Pratsch
·
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 630
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp