Status
Stängd för vidare inlägg.
H

H0N3Y

.. va jobbigt de är när man är såhär känslig =/

gråter för allt. blä.

nu är de extra jobbigt, för jag känner mej trampad på av pojkvännen. han sitter bara vid datorn, hela tiden. ibland
tar han inte ens av sej jackan när han kommer hem utan spatserar till datorn... :smirk: önskar han kunde bry sej lite mer om mej & allt runt i kring.

har dessutom en deprission mitt upp i alltihopa..skulle igentligen medicinera men jag har valt bort de eftersom jag e gravid.
så de är TUNGT just nu. lite stöd hade inte skadat..

fick bara lov att ventilera mej.. ngn som känner igen lr har nått klokt råd.. :(
 
Sv: ush..

Ta bort några väl valda kablar från datorn så har han inte så mycket för att sitta där! :devil:
Då kanske du får chansen att berätta för honom hur du känner och hur du önskar att han kunde bemöta dig.
 
Sv: ush..

he he. ja vet inte om jag vågar de. blir nog ett himla liv :(
 
Sv: ush..

Det är inget fel att åka på familjerådgivning innan bebisen är född, det är bättre att ha prata igenom det redan nu! Man måste ta sig tid att prata med varandra! Visst är det dagar som man är helt less men det ska inte vara så i längden!
 
Sv: ush..

Hej du!
Jag tycker verkligen att du ska prata med din pojkvän innan det blir ännu värre. Det är viktigt att han finns där för dig när du mår dåligt! En vän till mig var nära att bryta upp från sitt äktenskap på grund av en liknande historia, så ta upp det här med din pojkvän innan det är "för sent".
 
Sv: ush..

nämen hej är du gravid :) GRATTIS :)
själv har jag slutat med mina mediciner nu för jag och sambon ska börja försöka snickra till en liten :)
 
Sv: ush..

Jag förstår precis hur du känner!!! Är i samma situation själv.... fast min sambo är helt underbar och ställer upp när jag är på honom om allting och hämtar hinkar och papper när man spyr på nätterna.
Men det är skönt att tala med tjejer om sådant här, de förstår bättre-som min barnmorska sa; killar är inte riktigt som vi andra!
Självklart måste du få din kille att bry sig mer, allt annat är oacceptabelt! Det är lika mycket hans barn och då får han ta att du är jobbig, han älskar ju dig!!!
Lycka till, skriv gärna till mig om du vill prata mer.. Jag är bara i v.12 men har det jobbigt för det!
Kramar från Marre
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Vet inte vart jag ska börja, jag mår så fruktansvärt dåligt. Hela livet är upp och ner och jag vill bara gråta och skrika allt jag kan...
Svar
16
· Visningar
2 042
Senast: Raderad medlem 131045
·
G
Gravid - 1år Det här är bakgrunden: I november förra året träffade jag en man som jag tyckte var "the one" på alla sätt och vis. Men efter en kort...
2
Svar
24
· Visningar
3 278
Senast: rutans
·
U
  • Låst
Övr. Barn Mååste bara få skriva av mej lite anonymt. Vill inte att folk ska dömma mej utan bara få skriva :smirk: Igår fälde pojkvännen...
Svar
8
· Visningar
1 599
H
  • Låst
Övr. Barn varning.. detta är en gnäll-skriva-av-sig tråd! Säjer bara ..SUCK! Nu är det jobbigt ! Känns som orken försvann? Har inte nått...
Svar
7
· Visningar
893
Senast: H0N3Y
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp