rock_89

Trådstartare
Jag är hos mina kusiener nu och så lånar jag deras dator :smirk: . När jag går in på "Msn Messenger" och loggar in så börjar datan skicka en länkadress till alla som är online. Fort går det, konversation rutan dycker upp i ca en sekung och så skickar den iväg något. Jag hinner se att det är en länkadress och massa frågetecken.. Ush:crazy: är det virus? Shit va pinsamt.. :o

Egentligen ska nog de här ligga på "dator" men ja vill inte att det ska ligga där, får svar här fortare..
 
Sv: Ush..

Döp om dig till "ÖPPNA INTE LÄNKEN! =VIRUS!"

Jag öppnar aldrig en misstänkt länk förrän jag fått bekräftat av avsändaren om det är med mening de har skickat den. Hoppas att fler tänker så, så att de inte hinner öppna och "smittas". :/
 
Sv: Ush..

Dina kusiner kanske har fått något virus på sin dator som gör sådär? (Kan inte det här med virus) kör ett virus program, eller be dom göra det, vetja ;)
 
Sv: Ush..

Ne jag brukar alldrig öppna länkar innan jag vet vad det är. .

Virusprogram jo, men dom har inget och ja orkar inte ladda ner det bara för att få sitta på msn.. Btw så går d ju bra på webmessenger :smirk:
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 250
Senast: Cattis_E
·
Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 055
Senast: MJLee
·
Relationer I juni detta året köpte min sambo en bostadsrätt av sin bror. Jag flyttade in med min sambo då, men var tveksam då eftersom jag hellre...
Svar
19
· Visningar
3 773
Senast: supersonic
·
Utrustning Hade turen att unghästen passade i min Frank Baines när jag red in henne, men hon växte ur den rätt fort och jag fick tag i en ett hack...
Svar
8
· Visningar
1 429

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp