Ut på pelhamjakt..

J

jojjo_blondin

Nu ska ja köpa ett pelham som ja får tävla hopp på. det ska vara rakt, av gummi eller syntet material (enligt tr måste man ha det när man tävlar ponny.)

har kollat i hästaffärerna men har bara hitta mkt tjocka bett, och ja vill ha ett som är lite tunnare (ponnyn tycke rinte om så tjocka bett )

detta är vad jag menar med tjockt bett

någon som vet något där det kan finnas ett tunnare pelham i syntet/gummi material, storlek 11-11.5 cm?
 
hittat på apple mouth? aldrig sett nå i verkligheten, men de kanske e lika tjocka som gummi-pelhamen
 
tyvärr blir väl betten väldigt tjocka med gummit på.... :(
 

Liknande trådar

Utrustning Har ett spanskt djur, som så många av hans sort är det här med lång och låg inte hans gren helt enkelt. Han har svårt att ta tag i...
2 3
Svar
49
· Visningar
8 328
Avel Hej! Kollat i äldre trådar, men hittar inte riktigt svar som kan passa in på just denna situation. Ber om ursäkt ifall det upplevs som...
Svar
9
· Visningar
1 111
Senast: Anon89
·
Foder & Strö Jag har haft min två åring på lösdrift med fri tillgång (med nät kring balen). Vilket hon blir lite rund av. Vi har ingen analys på...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 097
Senast: Twirro
·
Anläggning Jag ska bygga nya boxar till mina shetlandsponnyer och funderar på vad jag ska använda för material till boxväggarna för att det ska bli...
Svar
10
· Visningar
916
Senast: MayGrace
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp