Utan kontrakt

Atintwgulsno95

Trådstartare
Hej!
Jag har blivit vräkt ur stallet min häst står i, pga att hon sparkat en annan häst (inget märkvärdigt, ingen skada) samt de andra hästarna har sparkat min och dessutom mig 🤔
Hur som haver! Det jag vill komma fram till är att vi inte har ett kontrakt (då hon aldrig har fått tummen ur att fixa ett..) och jag undrar nu vad som gäller när det kommer till uppsägningstid?

Givetvis tänker jag inte dra mig för att flytta men jag kan inte hitta stallplats direkt 😬
 
Minst en månads uppsägningstid beroende på hur länge du stått där och kan visa att du betalar hyra.
 

Liknande trådar

Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
1 758
Senast: Stereo
·
Hästmänniskan Hej! Jag har flyttat till ett nytt stall. Stallet jag stod i fanns inga jourer mer än när stallägaren åkte iväg, då hjälptes vi alla...
2 3
Svar
58
· Visningar
9 369
Senast: Skye
·
Hästmänniskan Hej Jag står på ett stall där det även är en ridskola så de har en anställd som ska ta hand om ridskolehästarna, men då så ska h*n...
Svar
9
· Visningar
2 438
Senast: Kjerulfia
·
Hästvård *Lång tråd* Vad är rimliga symptom på 1400 epg på en 7 månaders gammal unghäst? Väntar på svar på odling för att se om det är lilla...
Svar
9
· Visningar
713
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp