Utbrytarkung i Mandalakis släkt...?

Sv: Utbrytarkung i Mandalakis släkt...?

Det där måste vara någon gammal farbror eller nåt. Kanske en avkomma till en av de många enorma jättebläckfiskar som under åren lagts in ipå buke i de många bläckistrådarna. Utöver alla bilder på microvågsugnar då.
Så här föreställer jag mig bläckis själv:
75948_386934971382004_752771011_n_zps4c44f207.jpg
 
Sv: Utbrytarkung i Mandalakis släkt...?

Jag blev så glad när jag såg den där - att de lät den komma iväg:laugh:

Men att den tar sig ut är inte så konstigt, den har ingen ryggrad, inte ett ben i kroppen.

Kolla den här också: länk (Om inte mobilyoutube funkar, sök på vanliga youtube på the octopus and the beer bottle)
 
Sv: Utbrytarkung i Mandalakis släkt...?

Jag tyckte också att det var fantastiskt att de lät den slipp(r)a i väg. :love:
 
Sv: Utbrytarkung i Mandalakis släkt...?

Det känns som att det borde gjort ont? Att den typ skrapat upp sig på kanterna eller så..
 
Sv: Utbrytarkung i Mandalakis släkt...?

Uäk så slemmigt! :crazy:

Ganska häftigt också. Men mest slemmigt ;)
 
Sv: Utbrytarkung i Mandalakis släkt...?

Jag tyckte också att det var fantastiskt att de lät den slipp(r)a i väg. :love:

Slipp(r)a var ordet:D

Det känns som att det borde gjort ont? Att den typ skrapat upp sig på kanterna eller så..

Det är nog därför den känner sig så noga för. Men ytan på den är rätt tjock och gummiartad.

Uäk så slemmigt! :crazy:

Ganska häftigt också. Men mest slemmigt ;)

Ja fast de är inte så slemmiga, mer glatta. Fantastiska djur:love:
 
Sv: Utbrytarkung i Mandalakis släkt...?

:love::love:
Vad är det där för någon?? Är den fullvuxen? Om inte, hur stor blir den som fullvuxen?

Första gången i heeela mitt liv jag blev intresserad av något slemmigt :o

Ehhmm...det där är Kraken, alla sjömäns fasa - havsmonstret som Tennyson skrev om, typ 'below the thunders of the upper deep, far far beneath in the abysmal sea, his ancient, dreamless, uninvaded sleep
The Kraken sleepeth... faintest sunlights flee...' typ Jag kunde den hela förr! :)

Men nejvars, det är nog bara en baby-squid typ. Men man vet aldrig, det kan vara en baby-krake? ;)
 

Liknande trådar

Relationer Jag har en syster som för ett år sedan helt plötsligt sa upp kontakten med vår mamma och började hänga ut henne som narcissist mm på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 334
Senast: kubikmeter
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 845
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 649
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ TW = Trigger warning för psykisk ohälsa. Jag tog äntligen kontakt med kuratorn på vårdcentralen för ett tag sen. Som liten hade jag...
Svar
2
· Visningar
1 079
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp