Utebliven mens (icke gravid)

Lill76

Trådstartare
Vad kan det bero på? Det är 54 dagar sen jag hade mens o eftersom jag är steriliserad är jag inte gravid. Den brukar komma regelbundet var 30.e dag.
 
Det kan bero på massor av saker, och ibland hoppar kroppen över en cykel. Nu är det snart 60 dagar och om du vanligtvis har 30 dagar så kommer den antagligen inom en vecka.
 
Saker som kan påverka är bl a stress, bantning (eller bara slarv med maten), hård träning, sjukdom, hormoner, ålder m m
Så tänk efter som det varit något speciellt som hänt runt dig den senaste tiden. så får du kanske svaret.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Visste inte riktigt vart jag skulle lägga denna tråd. Men den landade här tillslut. Födde barn i oktober -23. Mensen kom tillbaka efter...
Svar
2
· Visningar
238
Senast: annersia
·
Kropp & Själ Är nu placerad i arbetsförmedlingens klor och sysselsatt...Får givetvis betala en massa extrakostnader där som jag iofs också har när...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 829
Senast: alazzi
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 525
Senast: Nixehen
·
Kropp & Själ Jag har sen tonåren svettats mycket på nätterna. Det började i samband med att jag sattes in på Cipramil när jag var ca 13. Sen avtog...
2
Svar
35
· Visningar
1 424
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp