Bukefalos 28 år!

Utebliven mens

dender

Trådstartare
Min mens är för tillfället utebliven för andra gången på raken, jag har tagit fyra negativa grav.test av två olika märken och jag börjar bli orolig!

Jag äter Yasmine p-piller, gjort så i tre år med bra resultat. Äter oftast två kartor och sedan uppehåll för mens så sista gången jag hade mens var början av maj. Nu efter jag inte hade mens sist åt jag bara en karta istället för två, alltså 3 veckor istället för 6 veckor.

När jag kollade på internet stod det att jag skulle vänta 6 månader innan jag sökte hjälp men kan det verkligen stämma? Min mens har gått och ställa klockor efter, är under 30 så ålder är det inte heller som spökar.
(sen blir jag irriterad för jag är övertygad att de där 6 månaderna inte hade gällt om det gällde en man)
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 246
Senast: Sassy
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 073
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Någon som har erfarenhet av perioral dermatit? För ca 2 månader sedan fick jag röda utslag runt munnen. Efter ett tag dök utslagen även...
2
Svar
38
· Visningar
4 757
Senast: Modest
·
R
Kropp & Själ Inga skräckhistorier tack! Men jag behöver råd. Jag slutade med p-piller i maj förra året och har sedan dess haft hyfsat regelbunden...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 644
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp