Bukefalos 25 år!

Butros

Trådstartare
Genom min arbetsköpare har jag blivit erbjuden ett tele- och internetabonnemang hos Utfors.

Är det någon som har några erfarenheter av Utfors? Är ni nöjda eller missnöjda?

Eftersom Utfors startades av teknologer från Uppsala för att dra in pengar till vårat kårhus så måste det ju bara vara bra :)
Fast numera ägs dom av Telenor och de har ett eget fibernät, så det är nog ett bra bolag.

T

Tuffingen

Samma här, hade bla. Utfors innan jag fick ADSL, tvungen att ha Telia nu, DOH! :-( Men utfors funkar bra! Kolla även in glocalnet och spray!

Jag har Utfors sedan länge och är nöjd. De har haft problem och skickat betalningspåminnelser fast jag har autogiro några gånger men de skickar alltid ett brev där de ber om ursäkt efteråt och någon gång har de gett rabatt som plåster på såren.

Liknande trådar

Kropp&Själ Nu är det dags att byta ut den gamla, slitna, till en ny eltandborste. Vill ni som blivit riktigt nöjda berätta vilken ni köpte och...
2
Svar
23
· Visningar
652
Kropp&Själ Någon som har gjort det? Blev ni nöjda? Om ni blev missnöjda, med vad? Hur länge efteråt måste det dröja innan man kan börja träna lätt...
Svar
9
· Visningar
811
Tjatter Jag behöver lite glädje så låt mig glädjas genom era djur! Min katt tycker att det absolut bästa på hela dagen är när mörkret faller...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
2 151
Skola&Jobb Har ni erfarenhet av målstyrd arbetstid? Jag jobbar i ett projekt (75% och i ordinarie verksamhet 25%) och har fått erbjudande att byta...
Svar
15
· Visningar
821

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• 15
  • Vad gör vi? Del CXLIII
  • Adventskalender 2021 - öppningstråden

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Frambenshälta, brodd och snösulor