Utklädnad för halloween (2021)

Tokyo

Trådstartare
För att ha något att se fram emot så har jag redan börjat planera min utklädnad för nästa år. Jag rekommenderar att ni alla gör samma sak :D Har ni inga idéer ännu så får ni gärna dela med er av era största hits och favoriter från tidigare år. Kom igen nu, låt oss tänka på något kul! :)
 
I ar var jag ett benrangel. Jag hade en mask (det ar lag har) som passade precis
 

Bifogade filer

  • IMG_1246.jpeg
    IMG_1246.jpeg
    549,5 KB · Visningar: 75
Eller kanske en haxa som aret innan?
Jag skulle uppskatta kul ideer ... jag har ingen aning om vad jag ska hitta pa nasta ar.
 
Åh vilken bra tråd. Vi gick ju all in i dekoration i år vid Halloween. Vi bor ute på landet och hade så människor omkring kunde komma ut och titta utan att träffa någon. Godis i papper var framdukat i portionsmuggar på verandan för modiga. Så nästa år tänkte jag helt klart gå all in i maskeradutklädnad då covid 19 förhoppningsvis lugnat sig.
 
Själv kommer jag vara Sexy Steve-O nästa år, vågar nog gissa att jag blir ensam om den :angel:
 
Jag är inte alls mycket för att klä upp mig egentligen, men tack vare min betydligt mer entusiastiske sambo har det blivit några guldkorn genom åren:

2016_5fc2d9839606ee7a7b08b96c.jpg

2015_5fc2d986e087c31f9e1e644a.jpg
2018_5fc2d98b2a6b2201c944123c.jpg

2019_5fc2d9882a6b22381aff3e2a.jpg


Har dock absolut ingen aning om vad jag ska göra nästa år, och kommer förmodligen i vanlig ordning börja tänka på det typ 3 veckor innan Halloween :p
 

Liknande trådar

Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
21
· Visningar
1 059
Senast: Glimra
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 603
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 617
Senast: Saigon
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 235
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp