Bukefalos 28 år!

Utloggad hela tiden?

D

_Dimma_

Varför blir jag utloggad hela tiden :confused: Det går bra att logga in men efter ett tag är jag utloggad igen,nån som vet :confused:
 
Sv: Utloggad hela tiden?

Det upplever jag också, jag vill gärna vara inloggad så länge jag är inne på sidan men blir uttloggad om jag inte aktiv på ett tag. Är rutan "kom ihåg mig" förbockad så blir jag inloggad länge men jag vill inte bli ihågkommen då andra personer använder datorn.
 
Sv: Utloggad hela tiden?

Samma här, det verkar finnas nån tidsgräns, eller om man lämnar buke och surfar runt nån annanstans?
 
Sv: Utloggad hela tiden?

Jag blir utloggad jättesnabbt!

Får logga in varje gång jag ska skicka ett svar, och då är texten jag skrivit försvunnen när jag loggat in på nytt.

Jag är gärna inloggad hela dagen, men ska man behöva lära sig att logga in på nytt varje gång man vill skriva något? :mad:

HELT VÄRDELÖST!
 
Senast ändrad:
Sv: Utloggad hela tiden?

Håller med. Då man skrivit ett längre pm och har postat detta så kommer det ett meddelande att man måste logga in igen och då är hela pm:et försvunnet :mad: WHY
 
Sv: Utloggad hela tiden?

Du bör kunna klicka i kom ihåg mig, när du loggar in då blir du inte utloggad förren du klickar på Logga ut.
Om andra har tillgång till datorn bör du inte använda detta om du inte har gott minne :)

Om man inte klickar i kom ihåg mig har man loggats ut efter 15 minuters inaktivitet.
Jag har nu ändrat detta till 30 minuter. Aktivitet tror jag är att byta sida.

Observera även att alla trådar markeras som lästa efter denna tid av inaktivitet.
Tycker att det är en ganska vettig funktion, men 15 minuter var kanske i knappaste laget. Tyvärr blir nu listan på inloggade användare aningen inaktuell.

Så här står det vid inställningen som jag nu ändrat till 30 minuter:

Time-out för kakor (cookies)
Det här är den tid i sekunder som en användare måste vara inaktiv innan olästa inlägg markeras som lästa. Den här inställningen kontrollerar också hur länge en användare kommer att finnas kvar på 'Vem är uppkopplad' efter deras senaste aktivitet.
 
Sv: Utloggad hela tiden?

:bow: 30 min blir bra. Detta är viktigare än att listan på inloggade användare ska vara alltför aktuell
 
Sv: Utloggad hela tiden?

När jag lämnar Buke utan att logga ut och lämnar internet samt stänger av datorn så är jag ändå inloggad när jag kommer tillbaka nästa gång. Med gamla Buke loggades jag ut automatiskt när jag lämnade internet. Jag har två datorer jag kan surfa på hemma (samma telefonlinje) och det kvittar vilken jag använder. Kan bara vara inne på en i taget, men ändå? :confused:
 
Sv: Utloggad hela tiden?

Men Gunnar :confused:

Jag har tryckt på kom i håg mig men loggas ut ändå :confused:
Har skrivit ett svar i tråden tips till gunnar..Läs där är du så snäll..
Jag vet inte om jag missat nått men jag blir utloggad för jämnan även om jag klickat i "kom i håg mig" :(
WHY :crazy: :confused: :(
 

Liknande trådar

IT & mobiler Är det någon mer vars Facebook strular nu? Jag blev plötsligt utloggad och kan inte logga in igen. Står att en kod har skickats till...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 276
Senast: Tora
·
Bukefalos Jag har blivit utloggad på min mobil och kan inte komma ihåg mitt lösenord. Jag har flera gånger klickat på "glömt lösenord" men mailet...
Svar
13
· Visningar
1 573
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Jag loggade ut från fb och behövde logga in igen. En avisering skickades där det stod att någon i Ljungskile nyligen försökte logga in...
Svar
4
· Visningar
529
Senast: Hellhound
·
Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
2 190
Senast: Daff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp