Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har letat som en galning men hittar inte nåt ställe på internet där man säljer eller tipsar om handikapp-utrustning. Vill nån vara snäll och tipsa mig?
Freedomrider har en hel del.
Överhuvudtaget försök gå via USA el England.Du kan även kontakta Helena hagberg på Ridsportförbundet.När vi gjort om min hemsida är det meningen attdet skall komma ut info även där.
Min erfarenhet av när jag har tillverkat handikapputrustning för ridning är att varje ryttare har sina speciella problem och att det är därför svårt att hålla ett sortiment som passar alla därför är det bättre att låta en sadelmakare tillverka efter ryttarens önskemål.
Oftast så har ryttaren en ide om vad som skulle fungera.
Hästnyheter Petra for president! Det är pinsamt hur JU agerar i fall efter fall efter fall efter fall efter fall.. att JUs medlemmar var för sig och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller.
Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.