Utrustning

D

Domaren

Finns det ingen möjlighet att behålla anläggningsutrusting och inte blanda in dem bland övriga utrustningar, det blir så väldigt mycket på samma forum och intressanta frågor angånde "anläggning" försvinner i de mänger av trådar som "Vilket är snyggast på min bruna ponny, brunt eller orange".
 
Jag flyttade i princip alla trådar under anläggning som inte hade med hästtransporter att göra till Hästverksam.
Hästverksam blir en rubrik där de hästverksamma kan diskutera det mesta som har med hästverksamhet att göra.
Oftast finns det en stark koppling mellan den versamhet man vill bedriva och den utrustning som skall användas för detta.
Men vill man fråga om staket eller liknande under Utrustning anser jag det vara ok också.
 

Liknande trådar

Islandshäst Jag funderar på att ev börja testa på islandshäst-ridning. Har mest ridit d-ponny på senare år. Har en hel hög blandade frågor.🙂Vad är...
Svar
16
· Visningar
994
Samhälle IT-leverantören Tieto är utsatta för ett ransomwareangrepp. Jag kunde inte bry mig mindre om Tieto själva, men de har en stor mängd...
Svar
15
· Visningar
1 263
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 388
Senast: Gunnar
·
Utrustning Liten spinoff på tråden om att rida ut. En av mina mardrömmar när jag rider ut är att jag ska trilla av och hästen ska sticka så att...
Svar
5
· Visningar
750

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp