Utrustning

I

Ida-Therese

Jo, undrar var man kan köpa hjälmar, hjälmöverdrag, säkerhetsvästar, stövlar you name it:p

Var finns det affärer har dom ngn hemsida erl så?

Sen är det absolut väldigt mycket jättebra ifall det finns i många olika färger också:love:
 
Sv: Utrustning

Det närmsa blir Täby Stall och Foder för dig. Men vet att Hööks säljer hjälmar utan skärm också..
Men du är väll uppe hos ninna nu om jag förstått rätt, det är bara att be henne om hjälp.

Sedan finns det en massa andra ställen men då får du beställa hem via internet eller exempelvis ta dig ner till Jägersro.
Sedan hjälmöverdrag om du vill att det ska se ut på ett speciellt sätt så går det att beställa av vissa personer efter egen smak!

Leta runt bland länkar på galoppsidor eller i det här forumet ;)
 

Liknande trådar

Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 786
Senast: verser
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
8 024
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 573
Senast: Nepenthe
·
L
Hundavel & Ras Hej! Jag har lite frågor om golden retriever som skulle vara jätte snällt om ni som vet kunde svara! Först så kan jag säga att jag är 15...
Svar
13
· Visningar
3 140
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp