Bukefalos 25 år!

Utrymme...

B

**BORTTAGEN**

I våran sadelkammare så har vi på sommrarna en massa sadlar O grejor då vi får hit sommarhästar. Då har vi väldigt mycket problem med att få plats med sakerna. Vi har 5 sadlar till 3 hästar O D är utpassade av sadelmakaren O dyra så vi vill jöh låsa in dem!! Mn alla sadlar får inte plats O det är dessutom en massa grejor så endel sadlar som är mindre värda hänger ute i en utav boxarna..(uteboxar med stängda dörrar). Mn vi vill jöh egentlgien ha alla sadlar inne O så. Finns det något smart sätt som man kan stoppa undan grejor utan att vi ska ehöva flytta ut alla våra saker för att D ska få plats med sina? Vi har bara 6 sadelhänga får inte plats med fler. Ska vi säga åt dem O ta hem onödiga saker Elr??

Skulle det inte funka att sätta upp låsbara sadelhängare över sommaren om det enbart är stöldridken du funderar över?

B

**BORTTAGEN**

Okej.. Vi hänger jöh bara ut D billigare sadlarna O om D vill ha sin sadel i sadelkammaren så får D det.. Mn lås på sadelhängarna var en bra idé. Kan jöh säga till dem att de får ta med sig sånt om D vill ha. :)

E

EnYoy

Ni får väl försöka utnyttja taket! Gör nån fiffig konstruktion med en sadelhängare som går att hissa upp och ner :cool: Ni kan juh också ha mindre värdefulla saker i boxarna, typ borstar.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel
Dagbok Känner att det nog skulle vara skönt att skriva av sig lite... Här verkar man ju (tyvärr) inte ensam om att må dåligt heller, så någon...
Svar
3
· Visningar
858
Utrustning Ni som inte har egna stall, hur förvarar ni era schabrak? Är det något jag samlar på mig som en hamster är det just schabrak, och de tar...
2
Svar
20
· Visningar
4 590
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
319
Anläggning Min sambo kom hem igår och frågade mig: "Vill du ha en ny mobil eller en sadelkammare i stallet?" :rofl: Självklart valde jag...
Svar
14
· Visningar
2 917

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mata småfåglarna
  • Magnussons vuxen /spannmålsfria?

Hästrelaterat

Omröstningar