Utsläppta hästar misstänks vara sabotage

Våra hundar har varit utsläppta en gång (olåst hus). Antingen någon som bara ville förstöra eller någon som tänkt göra inbrott, men ångrat sig tror jag. Kamera hade varit bra
 
Våra hundar har varit utsläppta en gång (olåst hus). Antingen någon som bara ville förstöra eller någon som tänkt göra inbrott, men ångrat sig tror jag. Kamera hade varit bra
Eller så tog hundarna sig ut själv om dörren var olåst 🙂

Ibland tar djur sig ut när ngn glömt stänga osv trots man tror sig ha stängt. Säger inte att det är så i fallet i artikeln men det händer oftare ön vad man tror att folk glömmer stänga boxdörren osv.
 
Eller så tog hundarna sig ut själv om dörren var olåst 🙂

Ibland tar djur sig ut när ngn glömt stänga osv trots man tror sig ha stängt. Säger inte att det är så i fallet i artikeln men det händer oftare ön vad man tror att folk glömmer stänga boxdörren osv.
Det hade varit rimligt om det inte var för att den dörren som var öppen är den som inte används och som är seg att både stänga och öppna. Det är inte den dörren som hundarna går till om dem vill ut. Men för en främling kan det se ut som standarddörren :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter När Malena Mandelholm kom ut i stallet på morgonen möttes hon av en kuslig syn. Hennes stall, där hon kvällen innan lämnat sina hästar...
Svar
10
· Visningar
1 357
Senast: tanten
·
Hästvård Har en unghäst som är 4. Varit väldigt bunden till sin mamma trots att han tex varit iväg på lösdrift/bete ett år osv. Nu var det dags...
Svar
11
· Visningar
1 423
Senast: Roheryn
·
Anläggning Jag har de superbekvämt att ha hästen utanför min dörr, hyr en lägenhet på en liten hästgård med stall. Det är min häst och stallägarens...
Svar
19
· Visningar
2 027
Senast: Smurfoff
·
  • Artikel
Dagbok Jag bytte stall i december efter att jag hamnat dels hamnat i mellan två parter som inte var helt överens och för att jag kände mej...
Svar
3
· Visningar
1 081
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp