Utställning imorgon

Imorgon är det utställning för mina fina flickor 💖 De kommer troligen inte att ha en chans men kul att komma iväg iallafall ☺️
Sirenia (Define Cake Pop) med dottern Ailyn (Duettens Cookiedough)
89A07FFD-9DF8-4064-BEE2-AC350EB898BB.jpeg
 

Var så trött när jag vaknade så allt gick i slow motion så det blev riktigt stressigt på slutet och inte särskilt snyggt packat 😅 men vi hann med tåget och jag hoppas att allting som skulle med är med! Men jag glömde dubbelkolla Ailyn så är lite paranoid nu :nailbiting: Och såklart är hennes bur längst ned i berget 😑 Jag kommer ihåg att jag satte ned henne men ändå! Har lyckats glömma ett marsvin hemma tidigare nämligen 😅
Det känns jättekonstigt med bara tre hundar och två marsvin
895F76ED-0A3F-4B24-A802-E8CA325C1B27.jpeg
 
Var tvungen att dubbelkolla trots att jag var säker på att hon var med och det var hon tack och lov :up: Var inte så roligt när jag kom fram till utställningen där Zacke skulle flytta och jag insåg att han var kvar hemma:crazy:
 
Var så trött när jag vaknade så allt gick i slow motion så det blev riktigt stressigt på slutet och inte särskilt snyggt packat 😅 men vi hann med tåget och jag hoppas att allting som skulle med är med! Men jag glömde dubbelkolla Ailyn så är lite paranoid nu :nailbiting: Och såklart är hennes bur längst ned i berget 😑 Jag kommer ihåg att jag satte ned henne men ändå! Har lyckats glömma ett marsvin hemma tidigare nämligen 😅
Det känns jättekonstigt med bara tre hundar och två marsvin
Visa bifogad fil 97659
Vad mysigt det ser ut :love: lycka till!
 
Nu är vi på väg hem efter en lång dag som varit halvt galet stressad och halvt långsammare än långsammast. Det gick inte bra för marsvinen men jag fick sålt mycket av mina säljgrejer. Jag fick även med mig en ny liten gris 😍

Sitter på tåget hem nu och har så extremt mycket ångest men har över en timme kvar😭 Har också ångest över nya grisen för jag är så rädd att ha råkat ta på mig för mycket
 
Äntligen hemma! Har sådan fruktansvärd ångest så jag hoppas att jag kan somna så fort som möjligt.
Men lille Yannis piggar upp genom sin otroliga söthet 😍 Fast jag har ångest för honom också för han kan inte bo med mina tjejer förrän han är kastrerad
C442B769-4F68-40B0-9631-60FF3C4EA31D.jpeg
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Idag, och imorgon, är det marsvins-SM. Jag var där en stund idag och det var så kul att träffa alla! Jag har inte varit på någon...
Svar
2
· Visningar
538
Senast: Lyan
·
L
  • Artikel
Dagbok Det kommer säkert vara några som tycker att jag skriver nåt dumt nu eller att jag är taskig eller att jag har fel och sånt som det...
2
Svar
30
· Visningar
2 542
Senast: Pratsch
·
  • Artikel
Dagbok På lördag är det marsvinsutställning och jag har anmält Nosti och Ailyn men jag har haft så jäkla mycket att göra denna veckan så jag...
Svar
3
· Visningar
617
Senast: Lyan
·
  • Artikel
Dagbok Nu ska tjejerna få en ny fin bur! Jag är helt okej nöjd med deras gamla men nu när de ska bli tre igen så tycker jag att den blir för...
2
Svar
37
· Visningar
3 206
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp