Utställning på lördag

På lördag är det marsvinsutställning och jag har anmält Nosti och Ailyn men jag har haft så jäkla mycket att göra denna veckan så jag har inte ens börjat med förberedelserna mer än att Ailyn badade förra veckan. Jag är helt slut idag och borde egentligen vila så mycket som möjligt imorgon för att inte krascha men då kommer jag ju inte kunna göra några förberedelser. Känner att det kanske är bäst att stanna hemma men jag vill ju åka också för det är en rätt stor utställning, men det betyder också att det kommer bli väldigt sent innan jag är hemma. De sista två utställningarna har varit roliga när jag varit där men när jag kommit hem så har all ångest och trötthet bara kört över mig som ett godståg och gjort mig oförmögen att göra någonting alls i tre dagar efteråt så jag är rädd att det ska bli lika denna gången också :(
 

Vad händer om ni stannar hemma?
Det hade typ inte hänt någonting mer än att jag varit ledsen för att jag inte kommit iväg och att alla andra varit där och haft roligt och inte träffat alla.

Men jag kom iväg efter mycket om och men! Orkade inte bry mig igår kväll så tänkte att vaknar jag utan klocka och orkar gå upp så åker jag och om jag fortsatte sova så stannar jag hemma. Vaknade vid halv fem trots att jag inte behövde stiga upp förrän sju och kunde inte somna om så jag gick upp och började greja med allting. Dagen har gått helt okej än så länge. Fått sålt mer grejer än jag trodde så jag har fått in både mat- och bensinpengar och båda marsvinen fick silverkort. Sitter och väntar på finalen nu. De kommer med största sannolikhet inte vinna något men jag vill inte hoppa över den ändå. Kommer inte att bli roligt att köra hem sedan för jag är helt slut men som det ser ut nu så är jag glad att jag kom iväg. Hur det ser ut ikväll och imorgon återstår att se :crazy:
 
Hemma! Jag är sååååå trött! Ailyn fick ett hederspris för hon satt så duktigt när domaren gick igenom henne och både hon och Nosti fick varsitt silverkort. Nosti borde vara guldpet nu 🤔 Är så längesedan jag ställde så har glömt vad han har fått innan 😅
Alla djur är uppackade och matade så nu blir det sängen!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Idag är det min födelse dag. Det känns bara helt sjukt. Jag kommer fort farande håg när jag skulle fylla 15 och jag var in lagd på bup...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 506
  • Artikel
Dagbok Jag är trött jämt. Och veckan som varit var lite strulig. I tisdags var jag tvungen att tappa upp honung på burkar. Det tog sin tid så...
2
Svar
32
· Visningar
4 909
Senast: Luff
·
  • Artikel
Dagbok Eller så har senaste dagarna känts i alla fall. Jag verkar ha tre känslolägen just nu; hysteriskt skratt, gråt eller apati. Stress...
Svar
11
· Visningar
1 182
Senast: Sasse
·
  • Artikel
Dagbok Sensommaren har inte riktigt varit som jag hoppats. Ingenting har blivit riktigt bra, men var väl inte så många grejer som hänt än...
Svar
2
· Visningar
808
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp