Utställning

H

Hingsten

Nu i helgen är det ju stor utsällning i Östebybruk, hade varit jätteskoj att åka dit och titta...men; får man ta med sig en hund som ej ska ställas ut? Jag har försökt få svar av anordnarna men har inte fått det än.
Tänkte att buke-folket säkert har koll :bow:
 
Sv: Utställning

Vet inte om det finns någon generell regel, men när jag ställt ut nere i österbybruk, så har det varit mycket folk och många hundar på relativt liten yta, så det känns ju onödigt att hundar som inte ska ställas ut ska vara där också..Men som sagt det är ju min åsikt :cool:
 
Sv: Utställning

Jag har haft med hund på utställning som inte ska ställas ut. Dels som miljöträning, och dels för att den stora inte ska behöva vara ensam hemma en hel dag medan man är borta på utställning.
Dock gäller samma regler som för dom som ställer, att hunden ska vara vaccinerad osv.
 
Sv: Utställning

mja, det var ju inget direkt svar på min fundering...men dock en värdefull åsikt :) .
Jag har inget direkt val, antingen strunta i att åka dit eller åka med min lilla fjant. Han tar nog dock inte så stor plats (en liten chi)...men jag förstår din tanke.
 
Sv: Utställning

Visst får din hund följa med, ta med vaccinationsintygen bara :smirk:
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
8 420
Senast: Hedinn
·
Hundhälsa Nytt anonymt nick, för att minska risken att folk förstår vem det handlar om. Jag är aktiv i den lokala brukshundklubbens styrelse...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
5 435
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Jag skulle behöva tips på hur man överlever sin hunds bortgång. Just nu känner jag ingen anledning till att ens existera själv då han...
Svar
3
· Visningar
465
Senast: Myrten
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2
Svar
34
· Visningar
2 378
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp