Utställning

H

Hingsten

Nu i helgen är det ju stor utsällning i Östebybruk, hade varit jätteskoj att åka dit och titta...men; får man ta med sig en hund som ej ska ställas ut? Jag har försökt få svar av anordnarna men har inte fått det än.
Tänkte att buke-folket säkert har koll :bow:
 
Sv: Utställning

Vet inte om det finns någon generell regel, men när jag ställt ut nere i österbybruk, så har det varit mycket folk och många hundar på relativt liten yta, så det känns ju onödigt att hundar som inte ska ställas ut ska vara där också..Men som sagt det är ju min åsikt :cool:
 
Sv: Utställning

Jag har haft med hund på utställning som inte ska ställas ut. Dels som miljöträning, och dels för att den stora inte ska behöva vara ensam hemma en hel dag medan man är borta på utställning.
Dock gäller samma regler som för dom som ställer, att hunden ska vara vaccinerad osv.
 
Sv: Utställning

mja, det var ju inget direkt svar på min fundering...men dock en värdefull åsikt :) .
Jag har inget direkt val, antingen strunta i att åka dit eller åka med min lilla fjant. Han tar nog dock inte så stor plats (en liten chi)...men jag förstår din tanke.
 
Sv: Utställning

Visst får din hund följa med, ta med vaccinationsintygen bara :smirk:
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 659
Senast: hundtant
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
3 716
Senast: Hermelin
·
Hundträning Jag har en okastrerad hane på 2,5 år av spetsras. Just nu mår jag väldigt psykiskt dåligt, vilket delvis har med hunden att göra. Så för...
2
Svar
37
· Visningar
5 428
Senast: Kraxa
·
Hundhälsa Hej, Min ena hund har troligen fått epilepsi och ska utredas av veterinär på onsdag. Jag är inte hemma utan det är min man som pratat...
Svar
2
· Visningar
621
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp