Utställnings tråden

Jajuste jag har anmält till NERK också. Kyra och Moxie ska med. Sen tar min kompanjon med Daisy, Vivi och Tuva. Jag hoppas på en BIV på NERK för jag tror ytterligare en av mina uppfödningar kommer dit
 
Jajuste jag har anmält till NERK också. Kyra och Moxie ska med. Sen tar min kompanjon med Daisy, Vivi och Tuva. Jag hoppas på en BIV på NERK för jag tror ytterligare en av mina uppfödningar kommer dit
Då kanske vi ses där :). Jag kommer men utan katt. Min raring (som jag sitter i styrelsen för) ska ha årsmöte, medlemsmiddag och rasspecial under helgen 😊. Blir första gången för mig utan katt på NERK.
 
Jag funderar på att försöka åka till Umeå och ställa Disa utom tävlan, som en avrostning liksom. Hon måste ju utomlands men vi har inte varit ute på sketalänge... Vi har väl 5 h till Umeå så då får hon öva på att resa också. Känns bättre att hålla sig inom landsgränsen så det är lättare att vända hem och hon skulle visa sig hata det.
 
Jajuste jag har anmält till NERK också. Kyra och Moxie ska med. Sen tar min kompanjon med Daisy, Vivi och Tuva. Jag hoppas på en BIV på NERK för jag tror ytterligare en av mina uppfödningar kommer dit

Moxie är ju inte hos mig längre :cry: så det är bara Kyra.
Hon är väl inte sitt vackraste jag men jag hoppas ändå på cert.
 
Nu är vi anmälda till utställningen i Kvänum i april.. Sjukt nervös 😬 var en himla massa år sen jag ställde ut sist och då var alltid uppfödaren med som stöd. Nu ska jag stå helt på egna ben och det känns som jag glömt alla rutinerna :nailbiting:
I höstas var vi anmälda till klubbmästerskap men fick avboka då jag var på sjukhus då.. Det hade annars känts som en bra mjukstart😅
 
Kyra tog sina cert och blev Supreme - så nu är hon pensionerad också.

Jag hoppas att min nya katt som kommer om drygt 10 dagar kommer gilla utställningar. Han får börja tufft med utställning ihop med mig och hans uppfödare redan direkt.
Grattis till supreme! 🤩
Och vad kul med nu kisse! Blir spännande att följa. När/var blir debuten?

vi har lite utställningsuppehåll, Lovikka tog cert båda dagarna i Örebro så hon är stoppad i Sverige nu. Jag vågar inte planera in utlandsresa på vintern/tidig vår pga min hälsa och mina hästar. Men har råkat (😉) anmäla både Lysa och Lovikka till SW i norge i slutet av april. Hoppas det blir av (och inte inställt pga Corona) och att vi kommer iväg, sen hoppas jag vi slipper förhårt motstånd om certet. Norge har en hel del fina selkirks i samma färggrupp, men dom jag vet som har anmält har inte i samma klass och kön iaf. Sen blir det, oavsett hur det går troligtvis ett längre uppehåll för Lovikka 😉. Men hoppas orka/kunna åka med Lysa (huskatten) på några utställningar i sommar.
Någon mer som ska till SW?
 
Grattis till supreme! 🤩
Och vad kul med nu kisse! Blir spännande att följa. När/var blir debuten?

vi har lite utställningsuppehåll, Lovikka tog cert båda dagarna i Örebro så hon är stoppad i Sverige nu. Jag vågar inte planera in utlandsresa på vintern/tidig vår pga min hälsa och mina hästar. Men har råkat (😉) anmäla både Lysa och Lovikka till SW i norge i slutet av april. Hoppas det blir av (och inte inställt pga Corona) och att vi kommer iväg, sen hoppas jag vi slipper förhårt motstånd om certet. Norge har en hel del fina selkirks i samma färggrupp, men dom jag vet som har anmält har inte i samma klass och kön iaf. Sen blir det, oavsett hur det går troligtvis ett längre uppehåll för Lovikka 😉. Men hoppas orka/kunna åka med Lysa (huskatten) på några utställningar i sommar.
Någon mer som ska till SW?

Kissen kommer debutera redan på SKs utställning nu i mitten av mars, faktiskt samma helg som han kommer till mig så hans uppfödare kommer vara med på den. Han är 4,5 månad och STOR som fasen. Jag tycker han är magiskt fin, vi får se vad domarna säger. Tar han BIV eller NOM så anmäler vi nog till SW också men han lär inte hinna få tre Ex1 innan eftersom vi inte ska på så många utställningar, jag har fölning och en massa annat att ta hand om emellan

Vi ska till SW med min kompanjons fina kastrathona om inte annat.
 
Kissen kommer debutera redan på SKs utställning nu i mitten av mars, faktiskt samma helg som han kommer till mig så hans uppfödare kommer vara med på den. Han är 4,5 månad och STOR som fasen. Jag tycker han är magiskt fin, vi får se vad domarna säger. Tar han BIV eller NOM så anmäler vi nog till SW också men han lär inte hinna få tre Ex1 innan eftersom vi inte ska på så många utställningar, jag har fölning och en massa annat att ta hand om emellan

Vi ska till SW med min kompanjons fina kastrathona om inte annat.
Åhh vad kul! Håller tummarna!
 
Fick för mig att anmäla Sorba till en utställning :nailbiting: Den 3:e maj är det dags i Västerås...

Sorba är utställd tidigare av sin uppfödare, men det blir första gången för mig.
Lycka till! Kommer gå bra. Brukar finnas många hjälpsamma på plats!

Och Lycka Till till dig @_Zacke_ Kvänum är ju perfekt att börja om på 👍🏻. Liten, mysig, lugnt och inte så mycket katter/människor. Min Lovikka gjorde sin debut där förra året 🤩.

jag hade egentligen velat åka till både Kvänum och Västerås men valde bort dom eftersom vi planerat in SW, så nu hoppas jag SW blir av.
 
Jag har ingen planerad utställning för mina katter, men däremot ska jag nästa helg iväg till Danmark som publik på en Ragdoll World Show. Blir över 150 ragdolls. Blir en väldigt lång resa, men jag hoppas att det är värt det. Åker tillsammans med den tjejen jag samäger min hane med.
 
Jag har ingen planerad utställning för mina katter, men däremot ska jag nästa helg iväg till Danmark som publik på en Ragdoll World Show. Blir över 150 ragdolls. Blir en väldigt lång resa, men jag hoppas att det är värt det. Åker tillsammans med den tjejen jag samäger min hane med.
Ååh vilken show det låter som 🤩😍 ragdolls överallt man ser 😍
 

Liknande trådar

Tjatter Hej någon mer än jag som roar sig ibland med att göra ai-bilder? Tänkte det kunde vara kul att dela med sig lite av det och se andras...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 316
Senast: cili
·
Katthälsa Jag har använt Dronspot de tre senaste gångerna som jag har avmaskat vår katt. Första gången stack hon direkt till dörren och ville ut...
Svar
0
· Visningar
578
Senast: CaisaCax
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 002
Senast: Niyama
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 018
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Koppel som släppte
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp