Utställningstråd

Gnist

Trådstartare
Jag tycker faktiskt att vi bukefalister som ställer ut på samma utställningar skulle kunna träffas någon gång på någon utställning :cool:

De jag har anmält till så här långt är:

*17/6 : Vbkk Int. - Vännäs
*9/7: Häkk Nat. - Alfta
*14/7: Ukk/Gäkk Int. - Högbo Bruk
*15/7: Ukk/Gäkk Int. - Högbo Bruk
*16/7: Ukk/Gäkk Int. - Högbo Bruk
*5/8: J-Hkk Nat. - Svenstavik

Så....Vilka ska ni på?

Sv: Utställningstråd

Men!! Du är ju norrlänning, detta går ju aldrig ihop!!

Jag ska väl på Ronnebys, Sofiero och kanske Öland... När det är har jag ingen aning om :angel: Missar Tvååker pga. träningsläger...

Sen är det Växjö och vi tänkte åka till Polen på världsutställningen.

//E

Många från Södern åker iaf på Högbo utställning pga att den är Internationell...

Gnist!

Jag kommer befinna mig på plats ( Högbo ) men troligtvis kommer jag inte att Ställa!

Jag ska åka till vännäs!
Jag ställer dock på söndag, så jag vet inte om vi är där redan på lördag eller hur vi gör.
Men är vi där på lördagen måste vi ju ses. Så får du träffa min lilla råtta. :D

Det beror helt på "husse" för jag kan inte ställa ännu ( brutit ryggen ).

Sedan beror det på vart vi kommit i träningen med Atlaz, tänker inte ställa internationellt om han beter sig som en jojo blandat med känguru, då nöjjer jag mig med att kika :crazy:

Men det skulle vara kul att ställa internationellt och se om han står sig i konkurrensen, vilket jag tror att han gör väldigt väl.

Calazirya skrev:
Många från Södern åker iaf på Högbo utställning pga att den är Internationell...

Aha... Nja, va i Stockholm förra helgen och ställde, det får räcka med långresor för etta och CK på ett tag...

Lycka till ni andra!!

//e

Jag skrev "många" inte "du" .... ;)

Jag kan förstå att du inte orkar resa långan väg, men du kanske hinner ändra dig ?

Högbo utställningen är tydligen i juli *skrattar*

Senast ändrad:

Ja, det kanske vore något...fast just nu vet jag inte ens vart det ligger men skall kika på nätet:)
Tackar för tipset!

Men det är ju ända uppe i Gävle ju!
Hm...jag får kolla med min uppfödare om hon ska dit, hon bor i Tärnsjö.

Varför har de samma sak på alla tre dagarna? Förstår nada...får även jag som bara ställt ut 2ggr vara med på en internationell tävling?

Jag ska till Västerås 23/7 på mitt livs första utställning.

Har bara varit på hästutställningar tidigare, många...

Jag ska åka till staffspecialen i Gränna i början på juli, kommer inte ihåg exakt datum. Men vi ska inte ställa ut, bara titta. :)

Liknande trådar

Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6... 13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 823
Senast: Rie
·
Kultur I morgon smäller det! Här är startordningen i finalen. 1. 🇦🇹 Austria | Teya & Salena - Who The Hell Is Edgar? 2. 🇵🇹 Portugal | Mimicat... 18 19 20
Svar
388
· Visningar
21 943
Senast: Mineur
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för... 69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
39 839
Senast: Habina
·
Kultur Hur många program kommer du lyssna på? Vem ser du mest fram emot? Och till sist vem blir din utmaning att lyssna på? Här är alla... 7 8 9
Svar
177
· Visningar
17 724

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka