Det sägs det hos oss också, så för att ingen skulle kunna gnälla (det snackas skit en del..) så ställer vi söderut ocksåJag vill åka dit och ställadet sägs lite fult inom vår grupp att vill man ha cert ska man ta en Norrlandsturné.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det sägs det hos oss också, så för att ingen skulle kunna gnälla (det snackas skit en del..) så ställer vi söderut ocksåJag vill åka dit och ställadet sägs lite fult inom vår grupp att vill man ha cert ska man ta en Norrlandsturné.
Åk till NorrlandJag funderar på att ställa ut Tonto. Men han är verkligen inget utställningsmaterial.![]()
Det enda är väl att det är färre hundar anmälda, men eftersom det inte är en tävling borde det inte spela nån roll tycker jag.Det sägs det hos oss också, så för att ingen skulle kunna gnälla (det snackas skit en del..) så ställer vi söderut ocksåchampion blev han i Borås. Fast alltid finns det väl någon som har åsikter!
Åk till Norrland![]()
Fördomen säger att alla hundar får cert därHaha, För att det finns färre fina hundar där?![]()
Det sägs det hos oss också, så för att ingen skulle kunna gnälla (det snackas skit en del..) så ställer vi söderut ocksåchampion blev han i Borås. Fast alltid finns det väl någon som har åsikter!
CACIB har jag alltid fått gratis, även R-CACIB. Dock inte i ringen utan jag har fått hämta ut rosetterna i prisutdelningen. Det enda jag fått i ringen är BIM, CERT och Championat. R-cert har jag fått gratis i prisutdelningen förutom i Danmark, då jag fick betala för den.Tror aldrig att jag har fått cacib-rosetten faktiskt. Men jag är inte en frekvent vänstervarvare.
Så är det i min ras med. Alla som bor där uppe är redan klara, så man har ingen direkt konkurrens där uppeJag vill åka dit och ställadet sägs lite fult inom vår grupp att vill man ha cert ska man ta en Norrlandsturné.
Fördomen säger att alla hundar får cert där
Men ni behöver bruksmerit för cert väl?
Åk till Norrland![]()
Blir hunden både svensk och norsk champion då? Är det samma med danmark?Eller Norge3 cert där så räcker det med ett här sen (som lämpligast tas i Norrland
).
JaBlir hunden både svensk och norsk champion då? Är det samma med danmark?
Herregud så snurrigt detta är.![]()
Tack!
Jag kan följa med,Pisse behöver ingen konkurans med sin något korta hals och slarviga öron.Får åka till Norrland sen och ställa Ammo när han har lite bruksmeriter![]()
Norrlandsturne 2018 då?Jag kan följa med,Pisse behöver ingen konkurans med sin något korta hals och slarviga öron.
Vi hänger på! Hade suttit fint med ett till cert innan tvåårsdagen!Norrlandsturne 2018 då?![]()
Alla får följa med, så länge de inte konkurrerar med oss i ringenVi hänger på! Hade suttit fint med ett till cert innan tvåårsdagen!![]()